27 Ağustos 2016 Cumartesi

2 Eski Kitap

Merhaba Ailem
Bugünde kütüphaneden çıkamaz oldum. Haftada 4 gün gidiyorum. Artık çalışanlar beni tanıyor . Kütüphane de saatlerin nasıl geçtiğini anlamıyorum. İzin verseler geceleri orada kalacağım o kadar keşfedilecek kitap var ki anlatamam size bi o kadar da ortalık dağınık insanlar kitapları güzelce yerleştirmeden gidiyorlar. Orada ki görevlilerde kütüphane büyük olduğunu icin hepsini düzeltemiyorlar. 
Orada kitap ararken araya sıkışmış bir kitap gördüm kapağı hafiften eskimiş elime aldım üstündeki tozu temizledim. Kitabın kapağı açınca üstünde 1970 yazıyordu. Eski bi kitabı nasıl olur da böyle yere atarlar diye üzüldüm. Ama bir yandan da elimde eski bir kitap bulundurduğum icin mutlu oldum bunun gibi bir kitap daha aramaya başladım. Ve 1996 yılına ait bir kitap buldum eski kitaplar hep hoşuma gitmiştir. İkisi de eski kitaplar gibi kokuyor :)


Karacaoğlanın kitabına başladım. Biraz cinsellikten bahsediyor. Fakat derinlemesine inmiyor şiirileri güzel..
Diğerlerine daha başlamadım...

16 yorum:

  1. Karacaoğlan kitabını okumadım. Onun bazı koşuklarını bilirim. Beni en güldüren ozanlardandır. Çünkü on dördünü geçen bir genç kız onun için geçmez akçe pula dönmüştür. Bakış açısı tabii. On dört yaş.... O yüzden pek okumam kendisini. Gerekli gelişimi göstermiş olduğunu sanmıyorum.

    Yüzbaşının Kızı, benim kütüphaneden ortaokulda boş derslerde okuduğum hatta gazetenin ilavesinde filmini fotoroman olarak da verdiği kitaptır. O zaman okuduklarımın detayları kayboldu sadece bir ana fikir kalıyor geriye. Hiç unutamadıklarımdan biri de Tom Amca'nın Kulübesi idi. Tom Amca gibilerin Afrika'dan sonraki çilei hayatlarını en iyi o kitapla öğrenmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden bu bilgileri almak ne mutlu bana :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hem faydalı hemde güzel bir hobi edinmişsin , aferin sana :) Kitap kokusu şu dünyadaki en güzel kokulardan biridir bence. Kitaplarla arkadaşlığın daim olsun. Keyifli okumalar dilerim.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Kitap kokusu bambaşka bir şey ben bir kitap alınca hemen koklarım :) Teşekkür ederim :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. Merhaba canım blogunu takibe aldım bende beklerim :)

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ayyy puşkin o roman güzel ivit. diğeri de güzeldir. kitaplar ve kütüphane. ben de bayılırııım :) ah herkes kitap okusa kötülük kalmaz bu dünyada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke :) Cahillik diye bir şey olmazdı dipicim :)

      Sil
  5. ooo çok güzel kitaplar :)
    Güzel güzel oku canım ^^

    YanıtlaSil
  6. Yüzbaşının kızı'nı okumuştum. Eski kitaplar bende yaşanmışlık hissi uyandırır; daha bir severim eski kitapları...

    YanıtlaSil
  7. Kütüphanede zaman geçirmek ne güzel di mi 😊 ben pek gidemiyorum şu sıralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel ikinci evin gibi :)
      Bir an önce gitmelisin bence :)

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.