25 Ağustos 2016 Perşembe

Bunu da Yaptılar !!!

Herkese Merhaba Ailem
Bugün sizlere iğrenç ve üzücü bi olaydan bahsedeceğim. 
Bugün turkiyenin durumu nedir diye internetten haberlere bakmaya başladım. Gözüme 4 gün önceki haber çarptı. Keşke okumasaydım dedim kendime ve kendimi tutamadım ağlamaya başladım.insanlar ne kadar kötü iğrenç .
9 aylık bebeğe tecavüz edecek kadar insanlar iğrençleşti mi ? 
9 aylık bir kız bebek diyorum,iğreniyorum insanlardan artık insanlara çok farklı bakıyorum. Bir insan zaafına nasıl yenik düşer. Midem bulanıyor.... O bebeğin daha yapacağı çok şey vardı hayatını karartı çocukluğunu çaldı ondan  
pislik herif insan bile diyemiyorum o hayvana....
Haber şöyle;
Antep İslahiye’de Suriyeli bir ailenin 9 aylık bebeğinin tecavüze uğradığına yönelik haberimizin ardından Antep Valiliği, jandarmanın zanlıyı yakaladığını ve savcılık sorgusunun ardından mahkemeye çıkarılan 18 yaşındaki S.D’nin tutuklandığını duyurdu. Haberimizin ardından sosyal medya üzerinden dinci ve faşist bir grup BirGün’ü tehdit etti. Uzun süre devam eden tehditler olayın resmi kanallarca kabul edilmesinin ardından son buldu. Antep’te yaşanan tecavüz olayıyla ilgili dün de yayın yasağının geldiği açıklandı. Geniş yankı uyandıran olayın detaylarına ise BirGün ulaştı. Çadır kent dışında kalan ve mevsimlik işçi olarak çalışan Suriyeli R.H. ile A.H, sığınmak için kurdukları çadırda 9 aylık bebeklerini Türkiye vatandaşı olan ve o an yanlarında hayvanlarını otlatan S.D’ye bırakarak, 100 metre ilerideki tarlaya gitti. Tarladan döndükten sonra çadıra giren aile, çoban S.D’nin uzaklaşmakta olduğunu gördü.
İki ayrı doktor muayene etti
Bebeğinin bezini değiştirdiği sırada oluşan morlukları ve zedelenmeyi gören aile hemen İslahiye Devlet Hastanesi’ne gitti. Acil servisteki ilk müdahalenin ardından müşahade altına alınan bebek, kadın doğum uzmanı ve çocuk doktoru tarafından muayene edildi. Yapılan kontrolün ardından bebeğin tecavüze uğradığı ortaya çıktı.
Olayın BirGün tarafından haberleştirilmesinin ardından jandarmanın arama tarama çalışmalarını hızlandırdığı öğrenildi. Antep Valiliği ile İslahiye Kaymakamlığı’nın da sık sık telefon görüşmesi gerçekleştirdiği ve zanlının yoğun çalışmalar sonrasında akşam saatlerinde yakalandığı ifade edildi. Karakoldaki ifadesinin ardından savcılıkta da sorgulanan zanlı S.D, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

O kişinin tutuklanması hiç bir şeyi değiştirmeyecek ya idam edilmeli ya da hadim edilmeli....

Nur A.

26 yorum:

  1. 😢 Diyecek kelime bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Suriyeliler gerçekten zor günler geciriyor.. Kilis'te askerlik yaptım. Suriyelilerin neler yaşadığını çok iyi biliyorum. Onlar da insan evladı ama elimizden bişi gelmiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Ülkemize kabul ettik ama onlara karşı hiç bir şey yapmadık barınacak yerleri sadece bir çadır oysaki onlar tek odalı bir eve bile razilar kış gelecek ne olcak halleri !!

      Sil
  3. İğrenç bir millet olduk, hani güya dindar nesil dediler! 15 yıldır hükümeti yönetenin iddası bu değil miydi? Dindar nesil, alnı secdeye değen nesil. Alnı secdeye değenler sınav sorularını çalıp, askerlerimize kumpas kurup, sonunda darbe yaptılar, 240 kişi öldü. Demek ki neymiş? İnsanlık ve ahlak DİN ile olmuyormuş. Zaten olsaydı dünyada milyonlarca din var, hiçbir ülkede kimse böyle şeyler yapmazdı. Valla ülke olarak Lut kavmini geçtik, bu ilk değil, kaç kez bebek tecavüzü okudum gazetelerde! Öz babalar, öz abiler, öz amcalar! Yahu bu millet ne zaman bu kadar SAPIKLAŞTI? Kıyamet kopsun komple ölelim. :( Ha bir de bunları yaşatıyorlar, idam etmiyorlar. İdam etmezlerse diğer sapıklar cesaret bulur. Hümanist filan olamayacağım kimse kusura bakmasın. Bunu yapanı Çin işkencesiyle önce işkenceden geçirip öyle gebertirim.

    YanıtlaSil
  4. Allah ıslah etsin mendebur herifi!!!

    YanıtlaSil
  5. sokakta yürürken yanımızdan geçen bir bu kafada olabilir bir komşumuz bu kafada olabilir insanlardan iğreniyorum , nasıl bir hezeyandır bu anlayamıyorum anlamak istemiyorum yokluklarda kalsınlar istiyorum

    YanıtlaSil
  6. Nasıl insanlar var yavrum Allah onları rahat birakmasin Siz genç kızlar çok dikkatli olun Allah sizi korusun kızım

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten üzücü hatta kahredici bir haber..

    YanıtlaSil
  8. Şerefsiz ! İnsan olamaz ! çok üzgünüm. O minicik bir yavru ya :/

    YanıtlaSil
  9. bizim ülke delirdi valla :)

    YanıtlaSil
  10. Ne denir ki şimdi :( Ama bence idam gelmeli ki bunlar cesaret bulamasın, cezalar caydırıcı değil .

    YanıtlaSil
  11. İğrençliğin sınırı varmıdır, nedir bunun ölçüsü bilemiyorum ancak henüz 1 hafta önce semtime yakın bir mahallede bir baba(yaratık!) 12 yaşındaki öz kızına tecavüz etti ve cezaevine girdi, duyduğuma görede şişlemişler,doğru değil de yalan haber bile olsa epey infial yarattı sağlam kalmaz diye bakıyoruz..Ne hale geldik, daha da kirleniyoruz! Allah ıslah etsin, böyle bir dünyaya çocuk getirmek!..... Düşündürüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kahretsin bir insan nasıl kızına tecavüz edebilir kiyabilir yazıklar olsun nasil bir toplulukta yaşıyoruz ...

      Sil
  12. insan bile diyemiyorum o hayvana.... demişsiniz fakat hayvanların böyle sapıklıklar yaptıklarını hiç duymadık. Ayrıca o zavallılar da bu tür sapıklıklara maruz kalıyorlar.

    Dünyada insandan daha üst makama çıkacak bir canlı yok ve yine insandan başka daha rezil duruma düşecek bir canlı da yok.

    Hepsi Allah c.c. korkusuzluğundan oluyor. Düşünsenize, bu herif o işi yaparken kendisinin ne halt ettiğini Hz. Allah'ın bildiğine inanıyor olsa idi nasıl yapacaktı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dünyada neredeyse herkesde ahiret inancı kalmamış insanlar dusunmuyor Allaha havale ediyorum ediyoruz ....

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.