18 Ağustos 2016 Perşembe

En Bi Sevdiğim Aşklarım

Merhaba herkesin bir aşkı bir sevdası bir tutkusu vardır. Benim bu dünyada 2 tutkulu varlıktan vazgeçemem birincisi kitaplarım ikinci uçaklar Türk Yıldızlarına olan hayranlığım başka bir şey. Fakat ben size bu birinci aşklarımdan bahsedeceğim;kitaplarım. Ben bütün okuduğum kitapları severim fakat 5 tanesi vardır ki onlardan bir tanesi olmadan bir yere gidemem. Mutlaka en sevdiğim kitaplardan bir tanesi yanımda olması gerekir çünkü uğur getireceğine inanıyorum. Neden böyle düşündüğümü sorarsanız onlardan biri yanımda olduğu zaman iyi bir gün geçiyorum imkansız dediğim olaylar gerçekleşiyor. Benimde böyle bir takıntım var. Hadi öylese sizlerle 5 uğurlu kitabımı tanıştırayım...



Eylül (Mehmet Rauf)
Bu kitabı her okuduğumda beni bambaşka yerlere taşıyor. Yasak Aşk birbirini deli gibi seven birbirine yar olamayan iki aşık Suat ve Necip .
Bukre ( Kahraman Tazeoğlu)
Bukre kendisi gibi kalbi temiz olan kız aşkı hep başkalarında ararken meğerse aşkı en iyi arkadaşın da dostunda saklıymış. Bukrenin yanı sıra bir çok yazı bulundurmakta.
Od ( İskender Pala)
Ahh ne güzeldir yunusu sevmek yunusun dilinden anlamak. Yunus gibi aşık olmak. Mola kasım var bilirsimisiniz Yunusun beyitlerini okumuş Yunusun Allaha olan aşkını şahit olmuş biri
Vadideki Zambak (Balzac)

Temiz fakat gizli bir aşk anlatır tutkulu gizli bir aşk. Felix ve Henriette .
Gündüz Sefası ( Sarah Jio)
En sevdiğim yazarın kitabını sona saklamak istedim. Sarah jionun bütün kitaplarına ayrı seviyorum fakat bu kitabı bende derin izler bıraktı. Gizemlerle dolu bir kitap bu kitaba o kadar çok aşığım ki anlatamıyorum
Umarım bu kitaplarını hepsini okurmuşsunuz veya okursunuz kendinize iyi bakın :)
          Nur A.

22 yorum:

  1. İlkini okumuştum lisede. İlk psikolojik romanımızdı dimi :) Bu arada son yazıma bir gözat derim sana yardımcı olmak istediğim bir konu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk psikolojik romanimiz hemen bakıyorum :)

      Sil
    2. Sana farklı bir header yaptım mail adresini yaz atayım hemen :)

      Sil
  2. Bu kitaplarda duygusallık fazla mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani genellikle hüzünlü bir aşk hikayesi :)

      Sil
  3. Leylek Dede'yi -Daddy Long Legs- okumamışın, belli :)

    YanıtlaSil
  4. Od benim hayatımın kitaplarından biridir. Hala etkisindeyim. İnanılmaz bir eser gerçekten. Burada görünce çok mutlu oldum Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle benim uğurlu kitabım oldu 4 senedir çok severek okuduğum bir kitap :)

      Sil
  5. eylül ile zamanbakı okudum. iyiler tabiii. diğerlerini okumadım ama bak şu jio kitabını okuyum garik barik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oku o kadının kalemine resmen aşığım cok seviyorum o yazarı :)

      Sil
  6. Demek uğurlu kitaplar bunlar :)) Ben hiçbirini okumadım. Eminim güzeldirler. Zaten her kitap değerlidir. (Konuyla alakası yok ama blogunu takip etmek istiyorum lakin izleyiciler bölümünün altı boş ekleyemiyorum. Bir hata mı var? Nasıl takip edeceğim bilgin var mı?)

    YanıtlaSil
  7. Tamam cevap vermene gerek kalmadı oldu :)) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. mimlenmişsin yaaaaaaa "öz sav kim?" yazındaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah seni :)) İşyerindeyim ve krize girdim senin yüzünden herkes bana bakıyoo...ahahahahhah deep çok komiksin yemin ediyorum. Gözden kaçma ihtimaline karşı deep hatırlatmaları :)) Öldürdün beni.

      Sil
  9. Kitaplardan hiç birini okumadım. Henüz :) Ama OD kitaplığımda, okunacaklar arasında ;) Bazen bende yaparım bunu. Sık olmaz ama sevdiğim bir kitabı gittiğim yere çantamda götürmek, diğer bir deyişle yanıma almak hoşuma gider.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini okumanı tavsiye ederim kitaplar çok değerleri varlıklardır :)
      Sevgiler...

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.