13 Ağustos 2016 Cumartesi

HERKES BİR ŞEY SÖYLÜYOR

Bugünlerde hiç kendimle baş başa kalamıyorum. Bitmez tükenmez yatılı misafirler yüzünden kendimi unuttum. Hayatım değişecek ama haylen bir karar veremedim. Bundan sonra ne yapacağım ben. 
Herkes bir şey söylüyor !! Herkes benim adıma karar vermeye çalışıyor bu süreç beni yoruyor. Herkes kazandığım bölümle ilgili bir şey söylüyor yok öğretmen atama devri eskisi gibi değil. Herkes bir telden çalıyor.  Ben ise sadece kafa salamakla geçiriyorum. Kendime zaman ayıramıyorum. Şuan aklımda bir sürü soru işareti var. Özgürlük Savaşçısı gerçekten özgünlüğü bulabilecek mi ? bu soru kafamdaki olan sorulardan sadece bir tanesi. Tedirginim... Yıllardır istediğim bölümü kazandım fakat amaçsız bir yolda gibiyim. Kendi benliği kaybedecek kadar kötüyüm
Ama kendime verdiğim sözde kararlıyım. ben özgürlüğün kısıtlandığı yerdeyim. Asla vazgeçmem yolumdan 
Ben öğretmen adayıyım. Ve kendime tekrar söz veriyorum ki yapacağım ben
Ben hiç bir öğrencimi ayırmaksızın görevimi yerine getireceğim. Benim öğrencilerim vatana millete hayırlı bir birey olacaklar...
Kimse benim adıma karar veremez....
                 Nur A.

15 yorum:

  1. dursana anlatsanaa, hangi konuda kararsızsın, sorun ne, eğitim fakültesi mi kazandın, hayırlı olsun, aramızda senin bölümde okuyup okulu bitiren var ki büssürü, kpss ile atanabilen de var atanamayan da, sıvan var ya, çalışırsan sınav kazanılıyor. bunları düşünme sen şimdi. aklına takılan soruları sor bize burda, hepimiz üniversite mezunuyuz. hey hedeflerin güzel. neden allak bullaksın. işallah olcan öğretmen. anlatırsın bize her şeyi yaa. neden amaçsız gibisin söle tamam mııı. "hayattan korkuyorum" yazına da yorum yaptım bi baksana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep'e katılıyorum canım. Aklına takılanları sormaktan çekinme. İstediğin bölümmüş işte, kazanmışsın bir de. İnsanlar hep konuşur. Bunlara takılacaksan işimiz var. Sen kafa salla geç işte. Vardır bunda da bir hayır, üzülme şimdiden. Sanıyorum çevrendeki insanlar seni daha da tedirgin etmek ve üzmek için uğraşıyorlar.
      Bence her şey güzel olacak hem Allahın dediği olur. Sen şimdiden üzme tatlı canını.

      Deep'in dediği gibi sorularını sorabilirsin canım. İçini de dök satırlara ki, rahatlayabilesin.

      Biz hep buradayız

      Öpüyorum canım.

      Sil
    2. Teşekkür ederimmm size öncellikle herkes beni tedirgin ediyor söyledikleri laflariyla aklımda bir çok soru var.
      Temiz bir yurt bulabilecek miyim ?
      Devlet yurtları berbat halde devlet yurtlarında ders bile çalışılmaz
      Sonra burs sorunu var her öğrenciye burs verilmemekte. Dışarıda okumak gerçekten zor.
      Ailem yine emirler verecek mi
      Ve bunun gibi bir cok soru

      Sil
  2. Hayırlı olsun bölümün canım. Ben özel yurtta bir süre kalıp sonra arkadaşlarla eve çıkmıştım. Devlet yurtlarını bilmiyorum ama bulunduğu şehre göre değişiyordur belki temiz ve iyi olup olmaması. Ben edebiyat öğretmeniyim, kısa bir dönem çalıştım ama şimdi çalışmıyorum. Gerçekten özel bir meslek öğretmenlik. İnsanların ne dediğine çok takılma. Üstelik biz sürprizlerle dolu bir ülkeyiz. Kim bilir birkaç seneye ne değişiklikler olur. Zaman gösterecek. Yazının sonundaki güzel niyetini Allah karşılıksız bırakmasın ve seni faydalı olacağın şekilde istihdam etsin. Sevgiler canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) öğretmenligin özel bir meslek olduğuna bende inanıyorum :) evet ülkemiz suprizlrrel dolu. İnşallah Alah hayırlı bir kapı açar

      Sil
  3. Sen fazla gelecek planı yapma.Şu an hedefin oldu.Adım adım ilerle.Kulaklarını tıka.Sadece kendin ne istiyorsun onu bul.İnsanlar,her zaman konuşur ama senin için en iyi olanı ancak sen bilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisiniz ben adım adım ilerlemeliyim kimin ne dediğine bakarsam her söylediğini yaparsam kendim olmaktan çıkarım cok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. baksana, salı gitcen ya iyi yolculuklar, başarılar. yurt konusu, devlet yurdu, özel yurt, bulamazsan söyle blogçu arkadaşlara sorarım tamam mı. buluruz yaniii, bulamazsan. burs sorunu. valla verirler, neden olmasın. hepimiz aldık yani. ailenin emirleri. anlatırsın bunları da. bir şekilde destek oluruz yaa. annenler biliyor mu, blogunu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben kimseye bir şey anlatmam yani bilmiyorlar bilmelerinede gerek yok bence...

      Sil
    2. evet bilmesinler böyle daha rahat edersin. senin gizli odan gibi olur burası bak burdan bütün dünyaya açılcan kii :) ayrıca, dur bak, aramızda mat öğretmeni de var bişi gerekirse sorarııız :)

      Sil
    3. Haklisin gerçekten mi çok sevindim deep teşekkür ederim 😆

      Sil
  5. Hayırlı uğurlu olsun canım. Konuşan çok olacaktır, hiç kimse seni yolundan alıkoymasın. Hayatını belirleyecek olan sensin bundan sonra. İnşallah okuluna başladığın gibi, başarıyla mezun olduğun haberini de duymak nasip olur bize. Hem herşey sıradan olursa başarı öyküsü olmaz ve sen özgürlük savaşçısı olmazdın değil mi?
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  6. bölümün hayırlı olsun ^^ kimseye kulak asma sen gerçekten bak yaş ilerledikçe pişman oluyorsun milletin dedikleri yüzünden kendini kısıtladığın için millet konuşur sen yaşarsın hayırlısı olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah dediğin gibi olur çok teşekkürler :)

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.