3 Ağustos 2016 Çarşamba

KORKUYORUM HAYATTAN

Korkuyorum Hayattan

Korkuyorum bu amansız hayattan. Hayat o kadar acımasız ki insanlar ona tutunurken onun elinden bırakıp gidiyor. İnsan bu hayatta mücadelesini doğru düzgün devam ettiremiyor. İnsanlar hor gorunuyor. Kimse kendi kusura bakmadan başkasının kusurunu dile getiriyor. Dört dörtlük insanlarmış gibi. Karınlarını doyurmak için iş arıyorlar fakat ustleri musait olmadığından kapıdan kovuyorlar. Herkesin içinde azarliniyorlar. O kadar çaresiz kalıyorlar ki insan artık dileniyorlar. O dilenen insanlara bir şey vermek istediğimizde yüzleri kızarıyor, çekiniyorlar. Ama bu hayat mücadelesinden vazgeçmiyorlar.
 Hayat biz senden korkmamıza rağmen sana karşı çıkıyoruz. Biz sana karşı galip geleceğiz...
Hayat bu kadar insanları muhtaç olacak kadar kötü olamaz

48 yorum:

  1. Merhaba. Duygularını paylaşmışsın, samimi ve içten bir anlatımla. Diğer paylaşımlarınıza da baktım ama bu yazının altına yazmak istedim düşüncelerimi. Hayat korkutuyor insanı yaşı kaç olursa olsun. Fakat bu korkunun en büyük sebebi insanın insana yaptığı eziyet bence.
    Cesurlar bir gün, korkaklar her gün ölür diyor bir blog arkadaşım. Bence siz cesur olan taraftasınız. Farkında olmak ve buna sıkı sıkıya tutunmak dileği ile.
    Blogger' a hoş geldin özgürlük savaşçısı :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  2. bu kadar içten bir yorum attigin tesekkur ederim :) hosbuldum :)

    YanıtlaSil
  3. aman aman insanlardan uzak durmak iyi yaaa. hayatta bişi yok insanlar kötü yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. baksanaaa, insta gördüm mesaj, burdan yazabilirsin daha kolay yaaa, hep heycanlı ol yaaa, bak okul açılınca da yazarsın kii, her zaman her şeyi sorabilirsiiin, çok sevinirim yaaa. seviyon sen blogunu. instada sölerim bütün arkadaşlara. bak face de aç blogun için. seni herkese sölücem merak etme hiç. ayrıca, hemen kısa zamanda çok arkadaşın olur kii. baksanaa, geçen gün blogger life 2 adlı bir mim yapmıştım. onu oku bak. arada bir bloglara yorum yaparsan tanır herkes seni. bir de benim bloga yorum yap arada, görenler gelir sanaa. söz yardım etcem hep sanaaa. blogla ilgili her şeyi de sorabilirsin ayrıca. bak burdan da sorabilirsiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baksanaaa o mimi yapsana lütfeeeen :)

      Sil
  5. yani eskiden blog okuyodun şimdi mi yazmaya başladın. işallah hep burda bizimle olursun ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynn öyle oldu çok teşekkür ederim inşallah :) sizleri tanımak isterim aile olarak görmek isterim :)

      Sil
  6. yazcam bugün buraya sanaaa. baksanaa, blog hikayeni yazsana yaa bi yazıda. hani okuyomuşsun ya eskiden sonra nasıl açtın filan annatsanaa :)

    YanıtlaSil
  7. Olabilir aslında yapabilirim sizinle paylaşmak istediğim o kadar şey var ki :) Ve siz beni tanımadığınız halde bana cok yardımcı oldunuz size minnettarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak, okula başla, özgür ve keyifli ol, mutlu olurum ki işte. yurt okul filan yazcam zaten düşüncem. başkalarına da sorarız. bu hafta gidiyon mu kayıda :)

      Sil
    2. Evet hayırlısyla bu hafta gidiyorum salı günü çok heyacanliyim :)

      Sil
    3. tımams akşam bakıcım. iş saati şimdi. du bak benim işlerim yabancı dil. okul eğitim filan sonra anlatırım öğretmeniim :) çeviri yapıyom ben bi de ingilizce business dersleri veriyom :) bi de daha sonra zamanın olunca bloguna sevdiğin kitapları da koy tamam mııı. bi de izmirliyim, istanbulda yaşıyom :)

      Sil
  8. heeey akşam ev işi yapıyodum yemek filan. yalnız yaşıyom da ondan işte. neti kapatmıştım. evet tabii çok heyecanlıı. baksana, benim blogda sağda var bak ya, insta face twit görmüşsün zaten ya orda site de var o da yeni işte, thedeeptone.com diye, bak orda var mail adresim, ordan yazabilirsin kii. yazdığın zamanlar söyle çünkü maile bazen bikaç gün bakmıyom ama bak bloga her gün günde iki defa bakıyom. yani mail de yazabilirsin burdan da yazabilirsin. yayınlamam tamam yazdıklarını. kitaplar evet ya. bak imzalı kitap konusu. onu nasıl yapcam bilmiyom bakalım. kitap göndermem ve imza sorun değil tabii. gönderme kısmı sorun. yani gizliyim ya kargoya nasıl gitcem. şimdiye dek göndermedim kimseye. ama bir formul bulurum işallah. diyarbakır veya malatyaya gönderirim bir şekilde bakalım hayırlısı. baksana, bence sen de mesela çocukluğunu yazabilirsin, bir kitap olarak. olabilir kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel fikir çok isterim senden bir imza veya bir kitap almayı oradayken kimseye anlamadığım şeyleri sana anlatmak isterim benim gizli dostum ol sana kendinle ilgili bir şey sormayacağım. Benim çocukluğum çok iyi değil yazamam belki aklımda bir kurgu oluşur yazarım. Kitap meselesine gelince gmailden ben sana adresimi veririm sen kendi evinin adresini vermek zorunda değilsin gönderdiğin postanenin adresi olabilir iyice arastiracam çünkü sen bnm hayelimsin ya da ben sana kitap yollarim imzalayıp gonderirsin :)

      Sil
    2. okulunu hallet şimdi sonra konuşuruz. bir de arada benim feyse bir bak, sende yoksa başkasının feysinden bakarsın. bak orda var biçok şey seversin sen :)

      Sil
  9. baksanaa, yarın gidicen yaaa kayıdaa, burs alırsın yaaa, 400 lira burs galiba. yurt da olur. inönü üniversitesi iyi okul. iyi bir okuldasın yani. okul yurtlarına da başvurursun, iyi olmalı yurtlar, kyk, kredi yurtlar kurumu yurtları, bir de özel kız yurtları var, onlara da bakarsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep aslına bakılırsa devlet yurdunda kalmak istemiyorum turkiyenin devlet yurtları felan fazla temiz olmuyor ayrıca benim bölümüm gayet zor bit bölüm ders çalışmam gerektiyor devlet yurtları 6 kişilik felan oluyor ben orada ders calisamam özel yurt bakacam yarın gidiyoruz işte yurt burs ve kayit işlemlerini hallederiz
      Yani yarın günlerden MALATYA :)

      Sil
    2. kim söyledi ya temiz olmuyor diye, yok öyle bir şey. altı kişilik oda çok tabii. ders çalışmak için ayrıca salon da oluyor. ama bak özel yurtlar var tabii. hadi hayırlısı yaa anlatırsıın :)

      Sil
    3. Gmail attım sana öyle mi dersin bence önce ben devlet yurduna bakarım kafama yatarsa tercih veririm ama özel yurdun halı başka oluyor :)

      Sil
    4. devlet ucuz özel pahalı olur diye söyledim. sen hepsine bak bir :)

      Sil
    5. Evet hepsine bakmak gerekir ozelden kasıt yarı ozel lavabosu içerde olan bi de etut odası olan bir yer istiyorum devlet yurdunda banyolar ayrı oluyor herkes kullanıyor

      Sil
  10. baksanaaaa, okuduum, yurtdışından 3 arkadaşın var he :) ingilizcen iyi o zaman, sevindim. nerden buldun onları yaaa :) ne güzel bişiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mektup arkadaşı bulma siteleri var onlara üye oldum evet İngilizcem iyi
      İnterpals diye bir site orada kendine yabancı arkadaş bulabiliyorsun onlar bana kendı kültürlerini anlatıyor bende onlara şuanda 2 dil biliyorum İngilizce ve Japonya

      Sil
    2. :) baksana postcrossing diye bir site var. oraya bir baksana, herkes birbirine kartpostal gönderiyor. bir de couchsurfing var. istersen güney koreden japonyadan evine annenlere misafir de getirebilirsin. güney koreden çok geliyorlar. :)

      Sil
  11. http://myreal03.blogspot.com/

    baksana bu blogçu arkadaşımıza sorabilirsin. aslı yılmaz. feyste instada filan her yerde var. o koreli ağırlıyo hep evde annesi babasıyla :) deep söledi dersiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur derim bildiğin kalıyorlar mi ben yabancı ülkelerdeki insanları çok severim :)

      Sil
    2. efet freedom fighter :)

      Sil
    3. Tam benlik biri bende Japonyaya koreye gidip gezmeyi çok istiyorum Japonca kursuna 3 yaz boyunca gittim haylen de gidiyorum İngilizceyi okuldan ogrendigimin yani sıra İngilizce kitaplar okuyarak kendimi geliştirdim. Şuan Korece öğrenmek istiyorum ve arkadaşlarımi ziyaret etmek istiyorum. Deep sen iyi birisin herkesle ilgileniyorsun her şeyden herkesten haberin var. Çok ilgili birisin

      Sil
    4. sen de iyisin akıllım. ingilizce her zaman sorabilirsin bana bakj her şeyi. kore bak işte aslı ile konuşursun ayrıca bak koreseven blogçu arkadaşlarımızla seni tanıştırırım. onlar arasında da var korece öğrenen ve gidenler :)

      Sil
    5. çok işin var bak. yeni okul, yabancı dil, yeni arkadaşlar, ne güzel hayat işteeee :)

      Sil
    6. Ayy evet galiba hepsi beni teker teker heyecanlandiriyor. Ama bir yazarla konusmak beni ayrıca heyecanlandiriyor :)

      Sil
    7. hımmm pekii :) çok kitap okuyunca yazılabiliyor bak :) sen de çok okuyon yazarsın ki bence çocukluğundan yola çıkacağın bir kitap bence çok önemli bak bizim ülkemizde her şey yazılmıyor zaten okuyan yazan yok. bi de baksanaa, 221B adlı yazımda var bak, şenay benderli, o mat öğretmeni, yeni hem de, onla da konuşabilirsin her zamaaan, deep dedi dersin, isterseen :) koreciler de aklımdaaa :)

      Sil
  12. Bunu dusunecem deep :) teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  13. baksanaaa, okudum mailini şimdi. mail yazınca söle bana da hemen bakarım tamam mı. sen güzel yazıyorsun iyi yazıyorsun yorumların da iyi. yazılarına ilgi duymuyor değiller. henüz tanınmadığın için. yavaş yavaş bak birkaç ayda iyice tanınırsın. bak şimdi, sana gelenler hep iyi arkadaşlar zaten. benim blogdaki yazılara yorum yapanlara gidebilirsin mesela. kendini göstermek için biraz yorum yap işte. ne bileyim mesela 10 kişi seç onlara hep yorum yap. yorum yaptıkça seni farkederler. günde bir saat yorum yap mesela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi dersin sevmislermidir beni yorum yapmaya çalışıyorum fakat herkes geri dönmüyor

      Sil
    2. öyle düşünmee. geri döner dönmez diye düşünme. bak bana gelenlerden seç bak, persephone, yağmur yağar, sevda şahin, uykusuz panda, esra, kalem kuklası. gibi. yavaş yavaş olur ki :)

      Sil
  14. instagramı da unutma. orda da mesela kitap fotoları gibi bişiler koyarsın gündelik yaşamdan bişiler. bizim blogçulara üye olup yorum yaparsın. bence bir de face aç. orda blog gruplarımız var. oraya da koyarsın yazılarını. yazıların güzel zaten. kitaplar filmler müzikleri ne istersen anlat ya. ne bileyim yazdığın yazılar şiirler öyküler. dilediğin gibi yaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyy deep açtım ve sana arkadaşlık isteği yolladim :)

      Sil
    2. açınca sayfama gel bi de bak şu gruplar:

      blogger derneği
      blog atlası
      blog/yayın paylaşımı
      bloglu yorum

      :)

      Sil
    3. tımams bak gruplaaaar :)

      Sil
  15. ben de sık sık tanıtcam seni bak. haftasonu kimse olmaz pazartesi filan yine tanıtırım seni :) bak dün bir blogda bir etkinlik oldu. "neden" diye bişi yazdılar. hatta ben yazacak bişi bulamadım. bak oraya git bak yaz bişiler oku veya :)

    https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2016/08/neden-gunu-blogger-bulusmasna-davetliniz.html

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.