17 Ağustos 2016 Çarşamba

MALATYA

Merhaba Ailem !!
Aslında bu yazıyı dün yazacaktım ama o kadar çok yorgudum ki saat 09.30 da uyumuşum. Dün Malatya'ya kayıt yaptırmaya gittik ve size o günümü anlatmak isterim
Sabahın erken saatlerinde başlayan yolculuk 3.30 saatlik yol sürdü. Malatya o kadar da yakın değilmiş Diyarbakır'a saat 13.00 de yurt beni randevu için çağırmıştı. Fakat biz farkında olmadan erken gelmiş olduk saat 11.15 geçe orada olduk. Önce bir ben yolları öğreneyim diye ufak bir gezinti yaptık daha sonra yolculuk bizi acıktırdığı için bizde yurdun yakınlarda bir restoranda oturduk. Saat 13.00 olunca bana bir heyecan bastı ilk defa bir yurt için mülakat gibi bir şey yapıyorlar. Beni içeriye çağırdıklarında heyecandan titriyordum.  



Mülakatın olumlu geçtiğini öğrenince mutlu oldum. Yurt özel bir yurt bildiginiz 1+1 daire şeklinde ben iki kişilik odada kalmayı istedim oda da mutfak,buyuk boy buzdolabı,lavabolar var ayrıca sabah kahvaltısı ve akşam yemeği de onlara ait. Fiyatını sorarsanız baya bir dişli bir Fiat söylediler 530. Ailem sorun olmayacağını söyleyince bizde kaydımı yaptık. Sıra üniversite kayıt zamanında içeriye ailemi almadılar ben kendi kaydımı kendim yaptım. Ve bana okul No mu verdiler işte o zaman dedim ki ben buranın artık öğrencisiyim. Daha sonra işimizi halledip eve döndük
Size yol boyunca çektiğim fotoğrafları paylasmak isterim.
Bu fotoğraflarin hepsi bana ait olup herhangi bir yerde yayınlaması itibaren hukuken dava açılabilmekteyim.







Snap cekmeyide ihmal etmedim tabi :)


8 yorum:

  1. oleeeey hayırlı olsuun her şey yolunda gitmiiiş. ailece gittiniz herhalde :) o göl gibi yer neresiymiş yaaa :) yurdun da güzel demek ki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim daha güzel hayırlar senin olsun :) ailecek dgilde babam dayım kardeşim gittik Elazığ yolundan gittiğimiz için hazal gölü orası . Evet yurt biraz beni rahatlattı doğrusu bakalım asıl hayat 1 ay sonra :)

      Sil
  2. Hadi bakalım kuzucuk bahtın ve yolun açık olsun.Sen artık bir üniversitelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederimmm sanki bi rüya ya üniversiteli olmak ben her zman ilk senemde kazanmak isterdim Rabbim bana nasip etti :)

      Sil
  3. malatyadan selamlar. umarım mutlu olursun bu güzel şehirde :)

    YanıtlaSil
  4. Kaç gündür uğramak istiyordum bloguna deepin yorumlarında gördüm :)
    Bir de blog arkadaşlarına ailem diye seslenmen çok hoşuma gitti duygulandım.
    Heyecanını hissetmiş bulundum bende çok derinden :)
    Başarılarının devamını dilerim yolun bahtın açık olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz bloguma :)

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.