9 Ağustos 2016 Salı

Özgürlük Savaşçısının sizin desteklerinize ihtiyacı var

Ben kendimi özgürlük savaşçısı olarak adlandırdım çünkü gerçekten öyle yaşadığım yerin özgürlük savaşçısıyım.Buralarda özgürlük kadınlar ve kızlar için kısıtlanan bir şey. Haylen böyle şeyler kaldı mı diye sorarsanız ama var gözlerimle ve kendimle şahit oldum. Buraya duygularımı yaşadığım şeyleri yazıyorum. Fakat bir destek goremiyorum. Bu özgürlük Savaşçısının size ihtiyacı var yorumlariniza ihtiyacı var.

       Nur A.

6 yorum:

  1. Özgürlük Savaşçısı hoş geldinnnnnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum cok tesekkur ederim :)

      Sil
  2. pekiiii :)

    baksanaaa, face te de blogçular birlikteyiz. orda da gruplarımız var. bak blogumda yanda var face twit filan. varsa gelsene, seni gruplarımıza da alırız, orda da yayınlarsın yazılarını ki yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslinda olabilir tesekkur ederim :)

      Sil
  3. Doğunun Kültürünü bilirim Seni tamamen anlıyorum diyemem ama Genel kültürünü bilmekteyim. Zaman içresinde Her şey yoluna oturacak Kendini kapama yazdıkça rahatlar İnsan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim elimden geldikçe yazmaya çalışıyorum :)

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.