9 Ağustos 2016 Salı

Özledim Seni

Herkesin bu dünyada bir kayıbı var. Ve bu kayıplar insanlara ağır gelecek şekilde olabiliyor. Kayıp dediğim ölüm. Elbet bir gün  herkes ölecek. Peki sizden önce ölen sevdiğiniz kisi ise ...
Elbet ona neden beni bırakıp gittin diyemem. Hayatta bazı acılar geçmez sadece o acıyla yaşamaya alışırsınız. Benimde acım öyle oldu. Yaklaşık 2.50 sene önce sevdiğim insanı kanserden kaybettim. Sevdiğim çocuğu. Çocukluk aşkı dersin ya işte o da benim çocukluk aşkımdı. Çocukluk, gençlik aşkları saf olur derler. Benim de öyleydi ben onu kaybettigimde 10.siniftaydim. ve 6.siniftan beri beraberliğimiz vardı.  Hani olur ya dokunmadan gözlerinle seversin bizimki de oyleydi. çocuktuk diye ele ele tutuşmayı bile bilmezdik. utanırdık birbirimizden. Çocukluğumun ve ergenligimin en güzel günleriydi. Aşkı ve sevgiyi birlikte öğrenmiştik. Ama kanser hastalığı başımıza bela oldu. İlk başlar birlikte olursak geçer dedik grip gibi bir hastalık sandık.  çocukluk işte. Buyudukce anladık ağır hastalık olduğunu . Günler geçtikçe daha kotu oldu. Gozlerime bakamaz oldu. Kanser. 
Nasıl bir iletse çocukluğumu benden çalıp gitti.

 Eğer hastalığa yakalanmasaydın suan birlikte tercih sonuçlarımizi bekliyor olabilirdik sevgilim. Seni çok özledim. 
Sana beni bırakıp gittiğin için kizmiyorum. Kizamam sana çocukluğum sende saklı. Biriciğim, aşkı ben senden öğrendim. Adin bende saklı. Hani derler ya hangi yaşta ölürsen o yaşta kalirsin. Bak sevgilim ben buyudum kocaman oldum. Belkide üniversiteye basliyacam. Ama haylen aklimdasin 16 yaşındaki halinle. çocukluğumun en güzel tarafı sendin.
 Özlüyorum seni her gün her gece .

6 yorum:

  1. Her insanın bi yarası vardır elbet ama senin bu yarayı dimdik bir şekilde sarsan lazım
    Aramıza hosgeldin !!!!

    YanıtlaSil
  2. Ya acı dinmiyrsa bazı yaralar kalıcı kalır.
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. of of yaa başın sağolsun.

    YanıtlaSil
  4. gördün müü son yazımıııı :)

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.