10 Ağustos 2016 Çarşamba

Üniversiteli Oldum

Bugün hayatımın en önemli gününü yaşıyorum. 
Belkide mutluluk bir başarı oykusunden ibaretti. 
Bugün hayatımın dönüm noktası.
 Yeni bir hayata, yeni dostluluklara,yeni şehire merhaba diyeceğim bir kaç ay sonra. İkinci evim olarak Malatya gidiyorum. 
Artık orası benim yeni yurdum yeni evim . Yeni kararlar alacağım orada. 
Özgürlüğüm belkide orada saklı.
 Biraz tedirgin biraz korkak olabilirim ama asla vazgeçmem yolumdan...
Bana iyi davran Malatya çünkü özgürlük Savaşçısı geliyor!!

          Nur A.

25 yorum:

  1. Heyy tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  2. oleeey kutlarııım. çok uzak değilmiş de mi evineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ya biraz öyle oldu. Özgürlük her yerde bulunabilir :)

      Sil
  3. Tebrik ederim.Başarılar dilerim.Korkmak iyidir tedbirli olmayı gerektirir,dikkatli ol yolun açık olsun.
    İşin rastgelsin.
    Sevgili küçük öğretmenim.
    Eminim şimdiden öğrencilerin yollarını bekleyecekler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beni hiç bu kadar güçlendirecek yorum almamistim :)

      Sil
  4. Yolunuz açık ve ışık olsun :) Başarılar :)

    YanıtlaSil
  5. Rabbim yardımcın olsun canım :)

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler... Hayırlı olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. tebrik ederiz kucuk savasci :)

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim yolun açık şansın bol olsun.

    YanıtlaSil
  9. baksanaa, bütün blogçular instada da beraberiz tabii. bak hepimizin arkadaşı kırmızı rujlu blana var. onun instaya üye ol. ordan hepsine geçersin. şimdi ona da söledim seni.

    https://www.instagram.com/kirmizirujlublog/

    YanıtlaSil
  10. bulamadıysaan yine söyle banaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buldum ve takip etmeye başladım fakat bir toplu bir blog sayfası gibi durmuyor aslında sizede ulaşmak isterim :)

      Sil
    2. ya benimki blogda duruyo ki hepsi sağda :) o kırmızı rujlu blog arkadaşımız blana, ona sorsana o instadaki bütün blogçuları biliyo ondan dedimdi, ona instadan sorsanaa, deep dedi de, o seni bütün blogçulara üye yapsın işte yardım etsin. eğer ortak blog insta varsa o sana söyler. benim adrestekiler de hepsi blogçu. benden de bulup üye olabilirsin. ben asıl olarak blogda aktifim. sonra da face ve twitte blogçularla. instaya daha çok eğilmedim bakalım :) sen bak kırmızı rujluya bir sor o hemen seni daha aktif yapar. benim de aklımda amaa :)

      Sil
    3. Peki tesekkurler :)

      Sil
  11. baksanaa, blogunun saatini değiştirseneee ayarlardan istanbul gmt 2 mi ne öyle bişi olacak :)

    YanıtlaSil
  12. Tebrikler. Üniversitede başarılar...

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.