7 Eylül 2016 Çarşamba

Artık YouTube Kanalım Var

Heyy Merhaba Ailem bugün o kadar heyecanlıyım ki anlatamam size...
Sizin bana sağladığınız güven sayesinde kendime dedim ki neden YouTube kanalı kurmuyorum neden olmasın ki .. 
Vlog çekeceğim ,Kitap tanıtımları, blog yazarı tanıtımları  ve daha çok her şey ben burası sayesinde kendime olan güvenim geri geldi. Burada beni yalnız bırakmadınız YouTube kanalımda da yalnız bırakmayin size ihtiyacım var. Bu kanal işini herkese duyursanız cooook mutlu olurum. Kendime birazda olsa guvenebilirim ben yaparım diyebilirim Rica ediyorum kanalımı buyutelim.
İşte bu da kanalımın linki beni yalnız bırakmayin olur mu 
İlk tanıtım videomu paylaştım bile :) 
Abone olmayı , begenmeyi ve yorum atmayı unutmayın..
Blog yazılarınızin ufak köşesine linki koyarsanız cok mutlu olurum
Size ihtiyacım var...

37 yorum:

  1. ayyyyyyy tabisiiiii duyurcaaaam :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) bekliyorum sizede :) beni orada da yalnız bırakmayin :)

      Sil
  3. Hayırlı, uğurlu olsun. :) Youtube'a her gün tıklarım, ABBA, Frank Sinatra gibi eskiler, Portofino gibi eski şarkıları dinlerim:)senin kanalını da mutlaka izlerim. Bu arada facebook sayfana kaç kez tıkladım teknik bir tuhaflık var gibi. Tek bende mi oluyor anlamadım. Normal fb sayfası gibi açılmıyor.:( Bilgin olsun. İstersen sor diğer arkadaşlarına da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ah öyle mi hemen bakıyorum ablacim :)

      Sil
  4. iyimiş. Zaten deeptone bi kere duyursun herkes kendiliğinden gelir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin senden :) teşekkür ederim beni yalnız birakmadin :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. İnşallah üstesinden gelirim bekliyorum ziyarete :)

      Sil
  6. Hayırlı, uğurlu, bol izleyicilerin olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tesekkur ederim . Bekliyorum ziyarete umarım gelirsin :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) umarım üstesinden gelirim. Bekliyorum :)

      Sil
    2. Seni mimledim yaparsan sevinirim ^^

      Sil
  8. Hıımm, biz neler yaparmışız :))))) Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) sözler sayesinde iyi ki varsiniz :)

      Sil
  9. Savaşçı Kuzu'm, tebrikler. İşi büyütüyorsun ha? Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Anlacim sizin bana sağladığınız güven sayesinde kendime geldim :)

      Sil
  10. Kanalın hayırlı olsun, hemen uğruyorum ve abone oluyorum. :) Umarım kanalından memnun kalırsın, senin adına çok sevindim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.:) İnşallah canım :) darısı sizin başına..

      Sil
  11. Merhaba blogunuzu takibe aldim bende beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Takipçin eksik olmasın. Adına çok sevindim. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsuun! Youtuber'lar artmalı, :)) takipteyiz! :))

    YanıtlaSil
  14. gördün müüü son yazısımııı :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba canım seni deep in yazısında gördüm ve buraya uçtum doğrusu takipdeyim artık:).bloğuma uğrarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah tabi hoşgeldin teşekkür ederim :) bende takipteyim :)

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.