2 Eylül 2016 Cuma

Darısı Senin Başına !!!

Bugün öğlen saatlerinde Eskişehirden döndük. Uçakta yazdım bu yazıyı fakat yayımlamak şimdi nasip oldu.
Sümüklü sevdiği insanla evlendi. Cok yakışıklı bir prense ve damata dönüşmüştü eşide aynı şekilde birbirlerine olan bakışları çok şey anlatıyordu.birbirlerini seviyorlar ve aşıklar.... Allah ayırmasın mutlu olsunlar inşallah..
                   (Google Amca dan resim)
Gelin çiçeğini fırlatıldığı an herkes benim de gelinin arkasına geçmemi istedi ben hiç düşünmeden hayır dedim. Annem ve Mehtap Teyze ısrar edince gecmek zorunda kaldım çiçek bana gelmesin diye en arkada durdum duyduğum yerden çiçek gelmesi imkansızdı. Sümüklü ve eşi çiçeği atınca imkansız dediğim yerden elime düştü. Şok oldum... Ne yapacağımı bilemeden çiçeği geri verdim ve kaçtım oradan, en fazla kaçabileceğim yer Lavabo oldu. Aynadan kendime bakıyordum ne oluyordu bana ...
Geri döndüğüm de insanlar bana bakıp gülümseyip Darısı senin başına diyordu. Ne de iğrenç bir kelime o kelime resmen kullağımı tırmalıyordu. İnsanların bana bu kelimeyi diyince anlamsız bir şekilde bakıyordum ne diyosun lan diye !!
Hiç ama hiç  darısı benim başıma olmasın o kelimeyi ,cümleyi bir daha asla duymak istemiyorum.. 
Çünkü hiç bir zaman öyle bir şey olmayacak...

Nur A.

38 yorum:

  1. Hayırlısı olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa teşekkür etsem mi etmeden mi bilemedim :)

      Sil
    2. Niye bilemedin? Hayırlı osun demeyeyim o zaman. Tamam sana asla "hayırlısı olsun" demem artık. Olmasın tamam. Asla olmasın... Olmasın ki istediğin olsun. Ama sonra da mutsuzum diye ağlama sakin e mi :)))))))) Böylece sen de ne diyeceğini bilemez olmazsın. Biz de buna sebep olmayız :))))))

      Sil
    3. Wow ne de sitemli bir yorum :)))
      Teşekkür ederim o zaman hiç kimse mutsuz olmak istemez sanırım :)
      Sevgiler..

      Sil
    4. Sitem değil. Hiç değil. "Hayırlı olsun" en güzel dilektir de onu istememene hayretten. Sitem edeceğim bir şey mi var yoksa???

      Sil
  2. Kız niye öyle diyorsun, yaşlı kız kurusu mu olmak istiyorsun benim gibi:))gençliğin kıymetini bil ve mutlaka yuvanı kur:) Allah mesut etsin bu arada sümüklüyü:))))bak o çiçek boşuna senin eline gelmemiş var bu işte bir iş o kadar da uzağa kaçmana rağmen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum istemiyorum hem tek olmanın neyi var ki ohh mis koca derdi dırdırı yok ..:) Hem daha çok erken sadece 18 yaşındayım..
      Benden uzak olsun

      Sil
    2. 18 çok erken, gerçi rahmetli annem 18'inde evlenmiş ama o yıllar öyleymiş:)Koca derdi yok o bakımdan haklısın:))ama herkes bu sefer de "Ay zavallı, evde kalmış, kız kurusu" diyor. :) Naçizane 25'lerde filan bir daha düşün:)
      sevgilerimle.

      Sil
    3. Evet eskiden ergen evlenilirdi benim annem de 18 de evlendi . .
      Bakalım artık hayırlısı :)

      Sil
  3. Bu işler belli olmuyo ki ama;) Allah mesut etsin sümüklü ve eşini... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Nur, gülüyim mi üzeleyim mi bilemedim . Millet bayılıyor herkesi evlendirmeye yahu, sanane yani değil mi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ay onlara ne ben evde kalcam ...
      Bütün gün sadece kendime ayıracam ohh mis valla

      Sil
  5. Büyük konuşmamak gerek :) Kısmet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ama evlilik bana göre değil :)

      Sil
  6. Ayy ben de hiç sevmiyorum o gereksiz dileği ya :D

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun, daim olsun dilerim.
    Bizde dün akşam düğündeydik. Aynı sözle bende karşılaştım maalesef. Sakız gibi olmuş bu söz dilimize nereden gelip yerleştiyse... Birde gelinin ayakkabısının altına bekar kızların isimlerini yazmak var. Ne garip adetler :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin :)
      Kesinlikle ya o ne saçma sapan şeyler :)

      Sil
  8. Çok da takılma böyle şeylere her şey olcağına varıyor çünkü bugün nefret dolu iken sihir gibi yarın mutluluk fışkırabiliyorsun senin elinde değil :) O yüzden anını yaşa gitsin relaaxxxxx :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takılmamak elde değil ki güzelim :)
      Bakalım her şey zamana bağlı bir baktım evlenmekten korkmamaya başladım ama onun için uzun bir süre geçmeli acılarım dinmeli mesela...

      Sil
  9. Hem fikiriz desene nefret ederim o cümleden hatta ne söyleyeceğini bilemezsin amin mi teşekkür mü sağol mu gülümsesen bile ayrı dert hiç içinden gelmezken işittiğim en gereksiz cümlelerden biri bana göre.Hatta şeytan şerrinden koru Allahım diye dua edilir ya ben koca şerrinden koru derim :) annem cinnet geçirir ne diyon sen diye ama bencede böyle iyi :) dünya huzurlu bir gelecek kurabilmek için huzursuz bir gezegen sevgilerde çok ucuz şu devirde.
    Tabi ama böyle konuşmak birşey değiştirmiyor zamanla etrafında ki gördüğün baskı artıyor hele ki kız çocuğuysan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok şükür biri daha benden :)) daha erken demekten başka çare kalmıyor ki geçiştirmek için ne diyeceğini bilemiyor ahh su baskı denen şey !!

      Sil
  10. Ne desem ne söylesem bilemedim. Orta kararda bir cümle kullanayım. Bu işler büyük konuşmaya Gelmez, Zamanın tık takları çaldıkça ve döndükçe o Saat dilimi gelirse Nasip ve Kısmetten dönüş olmaz. Çok Büyük Cümleler Kullanan Bir ablan olarak :) Çevrenin sana söylemesi değil Ama O tik taklar Sana sinyali veriyor. Bulursan Evlilikle ilgili yazımı oku bir :) Gönlün ne isterse yüreğin Neyi isterse Senin için Ne Hayırlısıysa O olsun Güzel olumlamalar yap kendine Nacizhane :)))

    YanıtlaSil
  11. Benden uzak olsun deme yaşındasın zaten kuzum:)) her şey vakti saati geldiğin de gönlünce olsun Sen dolu dolu hayatın tadını çıkar.

    YanıtlaSil
  12. ayyyyy baksana sen çiçek gibi olduğun için sana gelmiş yaaaaaa ondaaaaaan işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa öyle mi dersin :)
      Ön yargıyla yaklaşmiyacagim artık hiç bir şeye

      Sil
  13. Bu kadar karamsar olmak çok iyi birşey değil. Senin fikirlerini kimse değiştiremeyecekse sakin olman yeterli. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki Teşekkür ederim..
      Bloguma hoşgeldin :)

      Sil
  14. Hiç bir zaman demeyelim de Küçüğüm, sen hazır hissettiğin, yanıma bir şehzade mi gerek ne? diye düşündüğün zaman olsun :)

    YanıtlaSil
  15. bazen hep korktuğumuz şeyler başımıza gelir.herşeyin hayılısı olsun diyelim :)

    YanıtlaSil
  16. İyi ki o ciçek sana gelmiş inşallah fikirlerin degısır hayat tek basına çok zor olsa gerek. Tek basına bir ömür geçer mi hiç? Bir arkadas lazım bi nefes lazım bir dost eli lazım... Lazım kesinlikle:)))) merhaba bu arada blogun şahane:)

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.