11 Eylül 2016 Pazar

Gözlerini Kapa Geçmişe Bak

Gözlerimi sımsıkı ellerimle kapatıyorum. Ve başlıyorum bakınmaya 2 ay öncesine gidiyorum masamda oturan kendimi görüyorum ne yapıyorum öyle kendime yakınlaşıyorum  önümde bilgisayar Ve kağıt tercihlerime bakıyorum neresi geliyor diye arkamda annem bu sene tercih verme seneye daha güzel yerler gelir diyor elini omuzuma uzatıyor sen yaparsın biliyorum başımı 2 yana hayır anlamında sallıyorum. Yapamam dayanacak gücüm yok gitmem lazım diyorum.

Gözümü yine ovuşturarak 3 ay öncesine gidiyorum ahh diyorum sınıf arkadaşlarım 4 senelik arkadaşlarım  kendime bakıyorum  hafif bir gülümsemeyle arkadaşlarım benimle şakalaşıyor. Gözümü biraz daha ovuşturuyorum 2 sene öncesine gidiyorum. Muz . avuçlarımda Muzun saçları Oh olamaz ve bir tabut dayanamıyorum  kendimi öyle görmeye..
Gözlerimi yine ovuşturyorum 1 sene öncesine gidiyorum Muzu yine görüyorum bu sefer ellerimiz birleşmiş hayel kuruyoruz. Kendime yaklaşıp diyemiyorum ona iyice bak sonra o olmayacak diye...
Yine gözlerimi ovuşturyorum bu sefer 8. sınıf halime geliyorum etraf karanlık sadece mutfağın ışığı açık ilerliyorum masada oturan annemi ve babamı görüyorum babam anneme artık yeter okumasın ilköğretimi okudu  yeter diyor...... Annem karşı çıkıyor... Ve bir ağlayış sesi geliyor kulaklarıma sesin geldiği yöne doğru gidiyorum bu ağlama sesi sadece benim duyacağım şekilde eski odamın  kapısını aralıyorum yatakta uzanmış ben, biraz daha yakınlaşıyorum ona o halimi görünce bende başlıyorum ağlamaya geçmişteki Nur ve gelecekteki Nur ağlıyordu....
Gözümü yaşlı bir şekilde yine ovuşturuyorum. Bir geçmişe daha gidiyorum yine bir kız çocuğu ağlaması yine gece yatakta sessiz sessiz......
Nur A.

28 yorum:

  1. Ya genceciksin.Güzel günlere git.Güzel günler yaşa :)

    YanıtlaSil
  2. Ne olursa olsun gelecekten halen umut vardır .

    YanıtlaSil
  3. Moralini bozma Nur'cuğum, arkadaşıma katılıyorum genceciksin. Gençlik direnme, cesaret ve umuttur.

    YanıtlaSil
  4. Okurken benim bile gözlerim doldu sen bunları yazarken nasıl bir psikolojiyle yazdın kim bilir. Hiçbir şey senden kıymetli değil canım bunu sakın unutma ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) tekrardan hoş geldin :)

      Sil
  5. Geçmişe hep bakarsan geleceğini görmesin..

    YanıtlaSil
  6. bavulun hazır mııııı :) her şey tamam mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyy neredeyse hazır 3 bavul hazırladım gitmeme 5 gün kaldı çok heyecanlıyim :)

      Sil
  7. İnanmak başarmanın yarısıdır derler kendine inancını yitirme sakın , düşle , inan ve sabret güzel günler mutlaka gelir.. Hayatın içinde bizi bekleyen bir umut daima vardır.. Her şey gönlünce olsun.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için çok teşekkür ederim :) inşallah öyle olur :)

      Sil
  8. Kaleminize ve yüreğinize sağlık. Duygularınızı çok güzel anlatmışsınız. Kendim yaşamış gibi hissettim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. Okuyucularına ailem diyorsan ben küçük kardeş oluyorum galiba. Geçmişe gitmek.. Geçmişi yeniden yaşamak.. Sevdiğim bir şairin 'anlar' isimli bir şiiri var.
    'Eğer,yeniden başlayabilseydim yaşamaya,
    İkincisinde daha çok hata yapardım.
    Kusursuz olmaya çalışmaz,sırtüstü yatardım.
    Neşeli olurdum, ilkinde olmadığım kadar,
    Çok az şeyi
    Ciddiyetle yapardım.'
    Diyor. Onu anımsattı istemsizce..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet galiba öyle oluyor aile gibi içten ve sıcaklar sende hoşgeldin ailemize :) şair ne de güzel yazmış benim yapmak istediğim şeyler gibi :)

      Sil
    2. şiir, jorge luis borges. fasulye çok tatlıdır yaaa. çok da iyi yazar. iyi oldu tanışmanız :)

      Sil
    3. Oyle mi :) belli çok tatlı bir insan olduğu :)

      Sil
    4. Evet çok tatlıyım^^ Blogda çok şımarırım ben ya, bir de eskiden en küçük üyelerdendim, bıdık derlerdi. Arada böyle kendimi översem yanlış anlaşılmasın tamamen eğlence amaçlı =)

      Sil
  10. Geçmişe takılma, ileride güzel günlerin olacak geçmişindeki acıların karşılığında, her acın olgunlaşmanı sağlar umarım ve musmutlu bir hayatın olur. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım..
      Teşekkür ederim canım :)
      Senin için de öyle olsun dileklegiyle ...

      Sil
  11. Elleri öpülesi anneciğinin desteğiyle lise bitmiş de bizim savaşçı kuzu üniversiteli olmuş. Daha neler göreceğiz bakalım? :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onun sayesinde :) bakalım daha neler neler :) özlemiştin kendini ablacim :)

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.