19 Eylül 2016 Pazartesi

İlk günüm ilk yalnız gecem

Özgürlüğü  bulmakta  biraz geç  kalsam da hiç bir şey  için  geç  olmadığını  anladım.  Kendi ayaklarım  üstünde  nasıl  durulduğunu öğrenmek  üzereyim...
Dün  Malatyada ilk gecemdi kimsecikler yoktu oda arkadaşım  daha gelmemişti.. Ilk defa yalnız  bir evde uyudum korkarım  diye tahmin ederken hiç bir şekilde  korkmadım.. sanırsam  oda arkadaşımın  bugün  gelecek gibi. . Hayırlısı artık
Dün  annem beni buraya bırakırken  sanki içimden  bir şey  koptu  gözlerim doldu. .. Ama kendime  ve ona  verdiğim  sözü  hatırladım gözlerimin dolulugu geçti. ...
Ah ben bugün  dersim var sanıp  pazar günü geldim meğersem dersim salı  günü  başlıyor... Yurdun içinde  o kadar cok sıkıldım  ki ee oda arkadasimda yok.
Sonra kendime  dedim ki e sen Özgürlük  Savaşçısın  kalksana giyinsene sana karışan  kimse  yok buraya gidemezsin şuraya  gidemezsin diyen biri yok. Hemen kalkıp  giyindim e tamam giyindim  de nereye gidicem yol bilmem iz bilmem  , sonra  yine kızdım  kendime ,her  zaman gittiğin  yere git tabikide kitapçıya gidicem başka nereye gidebilirim ki !!! Açtım  navigasyonu düştüm  yollara  hemen tramvaya bindim gittim gitmek istediğim  yere o kadarda kolay buldum ki sanki kaç yıldır  Malatya da yaşıyorum.. Bir dergi  bir de kitap aldım..


Nil Karaibrahimgil  cok severem dinlerim  tam benimle ayni görüşte  olan bir kadın  kadin ve erkek esitligi her devasinda kadinlara güzel  öğüt veren bir insan. Kitaba yeni başladım  ama ilgimi çeken cok sey kitabında  sanırım başka bir kitabı  çıkarsa  alırım 10. Baskı kitabı herkese aşırı  tavsiye ediyorum.
Kafkokur dergisini hep takip etmişimdir fakat  bu yıl  fazla okuyamamıştım sınavdan  dolayı çok  şükür  sınavda  bitti. Hemen aldim eylül  ekim  sayısını  . Küçük prens ilgili yazılar var. En sevdiğim çocukluk kitabımdı küçük prens...
Bakalım yarın  beni neler bekliyor ?
Görüşmek üzere  :)
Nur A.

48 yorum:

  1. Aferin sana :) Ne güzel şeyler yapmışsın.Umarım kolaylıkla uyum sağlarsın herşeye :)

    YanıtlaSil
  2. Nil'in kitabı şahane:) hayırlı olsun:) yeni hayat yeni başlangıçlar güzel şeyler getirir inşallah sana:)

    YanıtlaSil
  3. Yeni hayatında başarılar dilerim , umarım her şey gönlünce olur.. :)

    YanıtlaSil
  4. Her şeyin gönlünce olması dileğiyle. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. İlk adım atılmış, o evden uzakta ilk gün, gece atlatılmış. Hiç yurtta kalmadım. Ama o gününü anlıyorum!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de icimde bir bukrukluk var :( Hayirlisi artik

      Sil
  6. yeni hayatında istediğin her şey gönlünce olsun canım benim :) kitap güzelmiş

    YanıtlaSil
  7. Malatya'da olduğunu şimdi öğrendim ve şaşırdım. Biliyor musun bilmiyorum ama ben Malatya'da yaşıyorum. Bir derdin, sıkıntın, ihtiyacın olursa bana ulaşabilirsin hiç sıkıntı yok. En çok İnstagram'da takılıyorum haberin olsun :) Malatya güzel şehirdir hiç korkma. Bu eğer güzel yerlerde bulunursan geçerli tabii. Umarım buraları seversin :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A ne buyuk bir tesadüf :) bende bilmiyordum instigram dan eklerim seni allah nasip ederse bir araya bile geliriz :)

      Sil
  8. İlk ziyaret kitapçı süper.
    ablam yeni bir kente gittiğinde her gün bir sokak öteden alışveriş yaparak tanışırım,alışırım çevreye derdi:)
    Asla yalnız değilsin biz varız ya:)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim sizler benim guc kaynagim oldunuz :)

      Sil
  9. Tek başına uyudun demek . Ben de dışarı çıkıpta yapıcak birşey bulamayınca kitapçıya gidiyorum , ohh kitapların içinde saatlerce kal miss :D

    YanıtlaSil
  10. kitap da dergi de güzelmiş. tramvayla gittin ha ne tatlııı. kitapçı şehir merkezinde miymiş. oleeey ilk günün güzel geçmiiiiş :)

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun canım benim. Yaparsın seeennn! :) ❤

    YanıtlaSil
  12. Benim savaşçı kuzum amazon olma yolunda ha? Aferin tatlım; hep böyle cesur ol, göreceksin ki hiç bir engel fazla dayanamayacak ve önünde diz çökecek. Hangi bölüm okuyorsun bir de onu öğreneydik eyiydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) matematik öğretmenliği :) cok yoruluyorum ya ablacim :(

      Sil
  13. Ne iyi yapmışsın afferin sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) bu arada hoşgeldin bloguma :))

      Sil
  14. Nil Karaibrahimgil kitapta mı yazıyormuş..hiç bilmiyordum.. kitap sever olmasamda uğrayacağım ilk kitapçıdan alacam ;)

    YanıtlaSil
  15. Başarılı bir yıl dilerim.Allah yardımcın olsun.İyi insanlarla karşılaştırsın,inşallah.

    YanıtlaSil
  16. Yıllar yıllar önce gitmiştim Malatya 'ya, çol sevmiştim.

    Oturup hüzünlenmeyi seçmek terine keyfini çıkartmayı seçmene çok sevindim. Hayat çok kısa ne kadar tadını çıkartsak kâr :)

    YanıtlaSil
  17. Öğretmenlikteki ilk günümü hatorladım şimdi. Ahh, Bilecik,gurbette ilk gece. Hayırlı olsun Allah iyiletle karşılaştırsın kuzum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) meslektas sayılırız henüz aday olsam da :)

      Sil
  18. ay hiç unutur muyum yaaa. yarın gelcem son iki yazına yoruma. iyisin de miiiii :) bugün cumartesiii dinlendim biraz yemek filan yaptım işteee. keyfin yerinde de miiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unuttun sandım yaban ellerde beni :) evet iyiyim sen gelince güler yüzum :)

      Sil
    2. ayyyy, o iki yazın dışında da annat işteee. malatya nasııl, okul nasıııl, arkadaşların, öğretmenler, arkadaşlar, nasıl gidiyoo özgürlüük :) bi de baaak, bi sıkıntın olunca da mutlaka söyle ama tamam mıııı, bi çözüm buluruz kiii tamam mıııı :)

      Sil
    3. Hiç şüphen olmasın gayet iyi Malatya öyle tahmin ettiğim gibi karışık bir yer değil .. Hiç kaybolmadim şuana kadar deepi gormen lazım bir suru çarşısı var ..
      Öğrenci kenti resmen
      Siniftakiler iyi birilerine benziyor. Hocalar yaşlı
      Bir hoca var 54 yaşında bize dediki dersimde uyumak serbest ama horlamak yasak dedi..
      Gayet iyi henüz alışma asamasindayım ama gün olacak sana her yeri anlatacağım..

      Sil
  19. bi de yurt odanı sevdin miiii, neler yapıyon odandaaa yurttaa, yemekler, çamaşır filan nasııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurt güzel sabah kahvaltılari baya bir güzel oluyor akşam yemekleri bazen kötü oda arkadaşımı zaten anlattım size odada hep kitap okuyorum ve blog yazısı orada bile sizden kopamıyorum :) çamaşırlarımı bir kere makineye attım bilmediğim icin birinden yardım istedim oldukça kolay oldu.

      Sil
  20. oleey sevindim her şey yolundaaaa anlat tamam mı her şeyi hep çok severek dinlerim kiiii :) akşam yemeği belki siz de halledersiniz odada bi şekilde bazen. kitap ne güzel. blog ne bizden kopması yaaa hayıııır sakın bak kopma üzmeeee :) çamaşırlar bak kırk derecede filan yıka o zaman renkli siyah beyaz pek fark etmez :) ayyy mutlusun özgürsün işteee savaşçııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Sana anlatmak istediğim o kadar çok şey olacak ki belki de sana ilk dostluklarimi ilk üniversite aşkımı ve daha neler neler cok şey anlatacağım artik yeter diyeceksin Nur sus diyeceksin :)

      Sil
  21. aldım mesajı. tamam onun bloglarını okuyup daha sonra da ailemize sokarım kiiii :) bi dee, yurt odasında tv var mı yoksa oturma salonunda mııı :) şimdi gördüm notunu, yürüyüşe çıkmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oturma odasında var odanın içinde yok :). Teşekkür ederim deepi :) sen herkese yetiş emi :)

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.