23 Eylül 2016 Cuma

Neler Yapıyorum

Bugün Malatya'da 6. günüm  annemi ve kardeşlerimi çok  özledim  bugün  Diyarbakır a gideceğim. .
Umduğumu bulabildim mi ? 
Henüz  hayır, istedigim gibi gezebiliyorum yine de bir şeyler  eksik gibi, alışmaya çalışıyorum yeni arkadaşlara  yeni ortalamalara..
A bu arada oda arkadaşım  geldi gelmez olaydı o da Diyarbakırlı
Çok  memnun kalmadım ondan  oda da uyumuyordu arkadaşı aşağı  odada kaldığı için her oradaydı.. 
Bugün arkadaşının  odasına  taşındı  arkadaşının odasında  kalan kişide  odama gelecek. Henüz  tanışmadım fakat çok çalışkan olduklarını söylüyorlar  kız  PDR okuyor bu sene 2.senesi e hadi hayırlısı  inşallah o da beni yalnız  bırakmaz..
Okula da 4 gün  gittim. Sadece bir kere ders işledik.. Matematikde olan herseyi  ispatlıyoruz.. zorlanacak gibiyim ama olsun ben buraya  zaten okumak için  geldim. Sınıfımız kalabalık  oldukça  sınıftaki arkadaşlarım iyi güler yüzlü insanlar.. Aralarında Malatyalı,Gaziantepli,Mardinli,Sivaslı.. ve daha fazla ilden gelen insanlar var oldukça  sıcak kanlılar..
Bugünlerde  Küçük Prens okumaya başladım  çünkü  ona ihtiyacım olduğunu hissettim Çocukluğumun kitabı. ..
Üniversitenin kütüphanesine uğradım oldukça  güzel ve büyüktü. Arkadaşlarla üniversitenin her yerini keşfetmeye başladık. 
Malatyada mismis   park diye bir yer oldukça  güzel  bir yer kızlarla  sohbet  muhabbet  ettik orada piknik alanı  gibi bir yer eğer  yolunuz  Malatyaya düşerse  oraya uğramayı unutmayın.


Biraz  kısa oldu :/ Her neyse kendinize iyi bakın  blog ailem :)
Nur A.

22 yorum:

  1. Yazdıklarında mutluluğa dair bir şey bulamadım ben... Diyarbakır'da kalanları tamamen terk etmedin, sadece yeni hayatın için birikim yapmaya, temel atmaya gittin. Seni mutlu edecek şeyleri de arayıp bul lütfen. Buradan da bizlerle paylaş ki Kuzum adına ben de sevineyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin ablacim işte alışana kadar kendime uğraş bulana kadar :)

      Sil
  2. Umarım memnun kalırsın yeni oda arkadaşından.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. İlk zamanlar yeni yere alışmak zordur.Kafana göre arkadaşları bulduğunda okulun bitmesini hiç istemeyeceksin :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel güzel, mişmiş parka da gittiğine göre artık bir Malatya'lı oldun diyebiliriz :)

    YanıtlaSil
  5. Bu senin yeni hayatına başlangıcın :) onu yükseltmek ya da düşürmek senin elinde

    YanıtlaSil
  6. Alışacaksın da ayrılmayı istemeyeceksin bile. Önemli olan geleceğini doğru şekillendirmen. Arkadaşlarını da doğru seçmen gerektiğini biliyorsun zaten. Bak yine nasihat di mi?..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru söylüyorsunuz.Gelecegimi doğru sekillendirmem gerek gecmisime bakınca iyi ki yaptım demem lazım

      Sil
  7. gülümsedim okurken
    1987'deki ben yazmış kimi satırları

    Seni izlemek güzel olacak,kendine inan zamana şans tanı sadece

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. En zor dönemler inan çok daha sıkıntılıydı benim başlangıcım, alışacağını zannediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bakalım alışmak zorundayım zorundayız :)

      Sil
  9. İnşaallah anlaşırsınız yeni oda arkadaşınla ^^

    YanıtlaSil
  10. ay bak bir de kernek varmış güzelmiş. küçük prens uyar tabii. oda arkadaşın çalışkan olsun tembel olmasından daha iyi yaaa :) eh iyi tanışmışsın arkadaşların da var e çok iyi her şeey özlem de olcak tabeee :)

    YanıtlaSil
  11. İlk zamanlar adı üstünde daha iyi olur inşallah istediğin gibi dilediğin gibi biraz daha sabır belki zamanla oturur tüm düzen tatlı kız :)

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.