24 Eylül 2016 Cumartesi

Yeni arkadaşlıklar Yeni dostluklar

Merhaba blog ailem
Benim lisede bir hocam vardı. Matematik hocamdı. O bana bir ara şunu demişti her nereye gidersen git gittiğin yerlerde dostluklar biriktir eğer bir  gün geçmişe bakarsan gelecekte göreceğin çok dostun olacak demişti. Çok haklı ,bir insanın sevdiği biri olunca onun nasihatları hep kulağında olur benim gözümde o hocanın yeri gerçekten farklıydı..
Üniversitenin İlk günü sınıftaki herkes arkadaşlık kurmaktan biraz çekinsede , güven sorunu olsada birbirimizi tanımaya başladık. Birbirimizi tanımadan bilemeyiz ki iyi tarafımızı kötü tarafımızı. Bir önceki yazımdan bahsetmiştim nereli oldukları ile ilgili. Sıcak kanlı insanlar, onlarda benim gibi yarı ürkek yarı güvensiz ....
Hani derler ya bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim diye. Bu lafa o kadar cok katılıyorum ki. İyi dostluklar seçilmeli.
Sınıftaki kızlarla whatsapp grup açtık daha samimi bir etkileşimde olalım diye..
Matematikçiler diye tam bize göre bir isim bence... 
A bu arada benimle aynı günde aynı yılda aynı ayda doğan bir kız var. Adı Tuğçe . İlk kez benimle doğum tarihi aynı olan bir insanla karşılaştım. (05.02.1998)
Hep birlikte gidiyoruz nereye gitsek grup halinde dolaştığımız için belli birinci sınıf olduğumuz. Şikayetçi miyim ? Kesinlikle hayır çünkü sınıfta 3-4 gruplar oluşmasını istemem hep birlikte olalım sonuç olarak kaç sene birlikte olacağız orada neredeyse hepimiz gurbetteyiz aile kavramını oluşturalım istiyorum birbirimizden.
Bu arada bizim okulda sınıflar A ve B diye ayrılmış durumda numarası tek olan A da çift olan ise B de oluyor(ben B deyim) bizim sınıftaki 2 kişi kaç gündür yanlış sınıfa girip ders görüyorlarmış sonradan fark ettiler.. Yanlış arkadaşlarla tanıştık felan yapıyorlar :)
Bizim okulun instigram da bir itiraf sayfası var. Biri oraya beni yazmış ben yazdıkları günün ertesi günü kızlardan duydum ve şok oldum.
Kızlar oldukça merak ettiler kim olduğunu. Ben ise o kadar umrumda olmadı. Sadece bir günde gördüğün insandan nasıl hoslana bilirsin ki  cok saçma.. siz aşkın benim için ne olduğu cok iyi biliyorsunuz ailem. Tek günde aşk,sevgi olmaz. Emek , gün ister. Tıpkı Muz gibi (pardon yine bahsettim)..
Sevgi ve sağlıcakla kalın 
Nur A.



36 yorum:

  1. Aaa!:) Matematik hocan çok doğru söylemiş, insan biriktirmek güzeldir, iyidir. Ancak tecrübelerime dayanarak - ukalalık olarak görme sakın:)- naçizane herkese hemen 'iyidir' deme, insanlar zamanla tanınır ki, zaten sen de en sonda demişsin. Herkesle arkadaş ol ama dost kolay bulunmaz, hemen çok samimi olma, sırlarını döküp saçma, üç gün sonra düşman olup, aleyhine kullanırlar. Yani seçici ol, insanları tanımak zor, iç yüzlerini genellikle gizlerler. O romantik çocuk da evet temkinli davranmakla iyi yaptın:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ablacımm dostluk hemen bulunan bir şey değil
      Henüz hiç kimseye bir şey anlatmış değilim. :)

      Sil
  2. Bence de bir günde aşk olmaz. Samimi bir paylaşım olmuş :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Umarım iyi dostlarla karşılaşırsın. :)

    YanıtlaSil
  4. O kadar ön yargılı olma ya :) Tabi ki dikkatli ol ama ben ilk görüşte birine aşık olmuştum yıllar önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa öyle mi :) dikkatli olmak lazım daima :)

      Sil
  5. Yerim ne kadar da tatlı anlatmışsın, ben de ailemde uzakta okuyorum başta zorlanmış çok üzülmüştüm ama her şeye alışılıyor ilk kurulan arkadaşlıklar nedense hep bozuluyor, olsun önemli olan üniversitede ilk kez birey olmayı öğreniyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. İnşallah bozulmaz bakalım artık . :)
      Bu güzel yorum için teşekkürler :)

      Sil
  6. Hep piskoloji üzerine bir şeyler yapmak istemişimdir ama bunun yanı sıra matematiğe de ilgim oldukça fazlaydı. Sınıfın en iyisiydim her dönemde.. :) Ama diğer derslerde başarısızlık beni hiç bir şey olmaya mahkum etti. Buna da şükür. Bu arada hayırlı olsun. İnşallah her şey istediğin gibi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :). Oo matematik de başarılıydın demek. Bende matematik öğretmenliği okuyorum :)

      Sil
  7. Güzel arkadaşlıklar, iyi dostluklar kurarsın umarım... İlk görüşte aşk olsa gerek;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Bende ilk görüşte aşka inanlardanım:) olur mu olur:)

    YanıtlaSil
  9. Melaba! Ben arada yorumlara gelip giden fasulye =D Ama bugün beni deep gönderdi. Bir mektup arkadaşı yajut mail arkadaşı bulmak istiyordum, senin(sen diyorum ama aramızda 4 yaş var ablamsın =)) yardım edebileceğini söyledi^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) evet yardım edebilirim :)
      Bak şimdi Gmail arkadaşı bulmak için bir suru site var fakat bu sitelerin hepsi temiz olmuyor anlarsın işte kotu kötü insanlar .
      Benim kullandığım iki mektup arkadaşı site var biri
      İnterpals digeri ise hipenpal
      Bunlar oldukça temiz siteler hani sırf yabancı arkadaş bulmak için
      Simdi ikisinde üyelik girişi yapıyorsun orada bulmak istediğin kişilere mesaj at Gmail adresini felan ver onlar sana döner seninle arkadaşlık yapmak isteyen.
      Japonlar ve Korelilerin genellikle kakao talk kullanır ben Koreli arkadaşım Jun ile oradan konusuyoruz diger yabanci arkadaşlarımla ise kik diye bir uygulama var oradan konusuyoruz.
      Artık seçim sen ve yabanci arkadaşına kalmış :)

      Sil
    2. Anladım, çoook teşekkür ederim ^^

      Sil
  10. Ben o itirafların hiç okunmadığını düşünüyordum ama demek okunuyormuş , sana da denk gelmeside ilginç olmuş :D matematik mi , hiç aram yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bi de oraya arkadasimi beklemeye gittim beklerken de biraz kitap okuyalım derken gormus biri ..
      Matematigi severim ya :)
      Öğretmenlik tam bana göre :)

      Sil
  11. bütün anlattıklarını çok sevdim çokoş hepsiiii :) ee evde misin daha ne zaman dönüyon kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın aksam. :) Dayanamadım ki ..
      Pazartesi günü dersim boş diye yrn gideceğim :)

      Sil
    2. oh güzel hayat okul haftasonu ev o la laaa :) yol kısa tabi kii :)

      Sil
    3. E yani sadece bu haftalık geldim kislik kıyafetlerimi almaya cok soğuk ya :)

      Sil
  12. Mathematik demek.. ne guzel.. ki ilk sene kurulan arkadasliklardan daima bir kac tanesi hep yaninda olur. Benim ilk yilim yani okuldaki hazirlik senem cok parlak degildi ama umarim senin icin donup baktiginda harika bir yil olmus olur:) fighting! Fighter of Freedom! ;)

    YanıtlaSil
  13. ay baksanaaa, son yazımdaki son yorumda esra var. lise 3 te, hem okula gidiyo hem de dersaneye başladı, bak bendeki yorumunu da oku, ona çalışma, okul, dersane öğütleri versene sen deee gidip blogunaaa noluuur amaaa. işte üniversite kazanmak istiyo tabiii, iki yıl sonraa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama sık sık git yardım et sor yaaa unutmaaaa :)

      Sil
    2. Ah tabi ona numarami ozelden verip çözemediği matematik sorularını çözebilirim ona

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.