17 Eylül 2016 Cumartesi

Yolcu Yolunda Gerek

Yarın gidiyorum...
18 senelik Diyarbakır  maceram bitiyor  ve ilk defa onun dışında bir yere yaşamaya gidiyorum. Üzülüyorum sadece annem orada olmayacak diye annem her akşam sürümü geçirmeyecek diye...
Şimdiden 3 valiz eşyam çıktı.Esyalarımı bir valize yerleştiririm diye düşünürken 3 valiz eşya çıktı ve bu valizlerden sadece bir tanesinde kıyafetlerim var ihtiyacım olan her şeyi almaya çalıştım dünde eksiklerimi tamamlamak için alışverişe çıkmıştık Annemle çok şükür her şey tamam ama o kadar eşyayı kırılmadan nasıl götürürüz bilemem...
E ailem özgürlük savaşçısınız galiba özgürlüğe gidiyor.. Dua ederken dualarınızı benden ve benim gibi gurbette olanlar için esirgemeyin .. Allah bizi doğru insanlarla, iyi insanlarla karşılaştırsın.
Kuzenim 18 senelik arkadaşım birbirimize hiç bir zaman akraba gözüyle bakmadık. Birbirimizin çocukluğunu biliyoruz her şeyimizi birlikte paylaşıyoruz. Bu hayatta hiç bir zaman sahip olamadigim kız kardeşim oldu o :) Ve blog yazılarımı okuyor sonuna kadar beni destekliyor..
Ona buradan kocaman öpücükler :)

Nur A.

32 yorum:

  1. belkide bu senin için yeni bir başlangıçtır tatlım :) bu yönden bak bir de :=)

    YanıtlaSil
  2. Yeni hayat, yeni arkadaşlar, yeni yeniler... Eskilerinin yeri tabii ki ayrı amam yenilik de güzeldir. Her şey gönlünce olsun Savaşçı Kuzu'mmmm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne de güzel bir dua :) e tabi eski dostluklar hiç bir şekilde unutmaz birbirimizi hiç sormasak biliriz kalbimizin bir yerinde olduğunu :)... Teşekkür ederim inşallah..

      Sil
  3. Hayırlı olsun Nur'cuğum, annenden ayrı kalacak olmana üzüldüm ama eskisi gibi değil cep telefonları olunca yanıbaşında gibi olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.. Ama annemden üzülüyor bugun koynunda yatırdı beni :)

      Sil
  4. hayırlısı olsun güle güle git yeni başlangıçlar güzel günler seninle olsun..

    YanıtlaSil
  5. Hayat yolunun başına vardın yani. Başarılar. Mutluluklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oluyor galiba :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Bugün bende abimi yolculuk ettim Erzuruma. Orada öğretmenlik yapıyor. Hala şu yaşıma geldim ama çocuk gibi üzülüyorum. Allah hepinizin yolunu açık etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da ne yapsın görev işte. Allah onun işlerini rast getirsin.. Allah sizi biran önce kovuştursun :) . Amin

      Sil
  7. İnşaallah güzel günlerin olur , dualarıma senide katıcam sende bana dua et ^^

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olur inşAllah. Yeni bir hayat başlıyor senin için her şey güzel olacak. sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Nur,yepyeni bir kitap elin de her sayfası senin tarafından yazılacak:)
    Yeni yaşamın güzelliklerle dolu olsun. zor görünenlerin kolay yolun aydınlık olsun kuzum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim :) dualarınız hep yanımda olma dileğiyle :)

      Sil
  10. Yolun ışık olsun Nur... Anne özlemi olsa da geleceğin için iyi bir başlangıç olacak... Umudun eksik olmasın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle orada sadece annesiz yapamam galiba hayırlısı artık :) inşallah dediğin gibi olur :)

      Sil
  11. oleeeeeey iyi yolculuklaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dipi vardım eşyalarımı yerleştirdim odada kimse yok bu gece tek başıma uyuyacagim

      Sil
    2. ayyyy ilk yalnız gecen özgürlük savaşçısı olaraaaak. hadiiii yeni hayat başlıyooo :)

      Sil
  12. Artık kendi ayaklarında durmayı öğrenecek,yeni yeni deneyimler edineceksin :) Yolun açık olsun :)

    YanıtlaSil
  13. Yeni hayatında başarılar :)

    YanıtlaSil
  14. Güzel bir başlangıç ve mutlu bir hayatın olur inşallah. :))

    YanıtlaSil
  15. heeey nasıl geçti ilk sabaaaaah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onunla ilgili bir yazı yazıyorum bekle birazcık :)

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.