1 Ekim 2016 Cumartesi

Daha Kötü Ne olabilir ki

Bu hayat ne de garip öyle birimizi güldürürken diğerimizi acılara boğuyor. Hayat hep sürprizlerle dolu derler ya gerçekten öyle ama bu sefer ki sürprizleri kötü ...
Siz ailenizi karşınıza almamak için sevgilinizden ayrılmak zorunda kaldınız mı ? 
İşte ben bugün şahit oldum birbirini deli gibi seven iki aşık . Oda Arkadaşım sırf ailesini karşısına almamak için bugün sevgilisinden ayrıldı 1.50 senelik ilişkini babasına olan aşkı için bitirdi. Kıskanmadım değilim yani ben babama sadece saygı duyarken başkaları babalarına aşık olabiliyormuş. .. Allah onlar için hayırlısı neyse onu yapsın
En kötü haberi daha yeni aldım. Samimi arkadaşımın babası vefat etti. Ölüm diyince artık çok korkuyorum blog ailem . Gördüğüm, selam verdiğim bir adamın vefat etmesi cok acı. Hem de kötü bir şekilde trafik kazası . Yolun etrafındaki köy halkı görmüş hastaneye yetiştirmiş ama iş işten geçmiş.. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.... Arkadaşımın ailesinin durumu yok şimdi nasıl geçinecekler diye düşünüyorum. Cok zor Allahim cok zor Sen yardım et...
Ölümün acısını bir kere daha yaşıyorum teselli verecek cümleler kurmaya çalışıyorum ama olmuyor işte. Gerçekten ölümün tesellisi olmuyor. 
Kimse bana bir şey diyememişti şimdi ise ben arkadaşıma bir şey diyemiyorum en kısa zamanda Diyarbakır'a gideceğim.....
Bir Fatihayı eksik görmeyin. Lütfen bir Fatiha okuyun ruhu için....
NUR A.

30 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin. Ailesine sabırlar versin :( Ölümün en acılarındandır anne, baba, evlat kayıpları. Teselli edecek söz yok ne yazık ki. Acısını dibine kadar yaşamadan kendini toparlayamaz insan. Bol bol sabırlar diliyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Bu ara ölümler arttı sanki.Geçen hafta da ben çok üzülmüş ve bu konuda yazı yazmıştım.Ruhu şad olsun

    YanıtlaSil
  3. Üst üste gelmiş. Arkadaşına sabır dilerim. Babasına Allah rahmet eylesin. Ders dışında hayatı da öğreniyorsun :)

    YanıtlaSil
  4. Allah rahmet etsin, ruhu şâd olsun. Ölüm gerçekten çok zor :(

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmet etsin . Diyecek sözüm yok , Allah yardımcıları olsun .

    YanıtlaSil
  7. Allah rahmet eylesin. okuruz tabii :)

    YanıtlaSil
  8. Allah rahmet eylesin...
    Babası için sevgilisinden ayrılan arkadaşının babası mı vefat etti yoksa ben mi yanlış anladım.?İkisinin de bugün olduğunu yazmışsın da, peşpeşe mi oldu yani :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili özlem
      sanırsam yanlış anladın. Samimi arkadaşımın babası vefat etti. İkisi de başka kişiler.
      iki kötü olayı o gün yaşadım oda arkadaşım ailesi için sevgilisinden ayrıldı. Samimi arkadaşımda babasını kaybetti...

      Sil
    2. hmm evet yanlış anlamışım Allah sabır versin başınız sağolsun...

      Sil
  9. Allah rahmet eylesin, çok üzüldüm... :-(
    Babam için dünyayı yakarım ben, sevgiliden ayrılmak ne ki??

    YanıtlaSil
  10. Allah taksiratını affetsin, kalanlara sabır ihsan etsin....

    YanıtlaSil
  11. Allah rahmet eylesin:( kader işte:( Allah kalanlara sabır versin..
    öteki arkadaşın da demek ki, yeterince aşık değilmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin
      ...
      Ablam ya bilemedim ki ailesi icin vazgecti

      Sil
  12. Başınız sağolsun. Gerçekten çok zor. Allah rahmet eylesin, ailesine sabır versin...

    YanıtlaSil
  13. Sabırlar diliyorum :( tüm uğurladıklarımız nurlar için de olsun.

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.