28 Ekim 2016 Cuma

Ne yapıyorum ?

Kaç gündür bloguma uğramadığımı fark ettim. Uğrayıp aklıma bir şey  gelmeyip yazmaktan vazgeçmeye çalıştım.Bu aralar hayatım baya sıradan okul yurt arasında mekik dokuyorum. Sınavlarımın başlamasına az kaldı e bir matematik öğrencisi derslerine iyi çalışması lazım.

A bu arada 2 gündür başka yurtta kalıyorum kyk yurdu çıktı bana iyi mi ettim yoksa kötü mü ettim bilemiyorum. Kaldığım yurt baha bir iyidi oda arkadaşlarımdan da memnunumdum. Şuan kaldığım yurt yarı özel yarı devlet yurdu diyorlar. Otelden dönme yurt. Eskiden otel olduğunu için baya bir eksikliği var. En büyük eksikliği 4 kişilik odada sadece 2 kişilik masa olması,internetin olmamayışı, etüt odasının olmamayışı ya çamaşır odamız bile yok  e tabi bunlar şimdilik diyorlar sınavlarıma az kaldığı için hazırlık yapmak durumundayım ama maalesef yapmıyorum.
Geçen hafta Diyarbakır'a gittim 5 gün kaldım çarşamba akşamı gidip pazar günü döndüm. Annemi her seferinde görünce onu bırakmak zor oluyor.
Okulda TODUP diye bir topluluğa üye oldum. Amacı kanserli çocuklara, kimsesiz çocuklara, yardıma muhtaç çocuklara , yaşlı amca ve teyzelere yardımcı olmak. Bu cumartesi veya pazar muhtemelen bizi çağıracaklar.
En önemli şeyi unuttum grip oldum -,-
Boğazım çok ağrıyor. Sıcak su tepolamaktan baya sıkıldım. Boğaz ağrısına ne iyi gelir geniş ailem ?
Sevgi ve sağlıcakla kalın
Nur A.

17 yorum:

  1. Mevsimsel geçişlerde oluyor hastalıklar :( İyi beslen.Soğan çok iyi bir C vitamini deposu :) Bol bol soğan ye,soğuk ve sıcağa uygun kıyafet giy,geç uyuma,uygun zamanlarda bolca dinlen :)Geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeler için teşekkür ederim :) hepsini uygulamaya çalışacağım :)

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun... Salgın var mevsim geçişinden dolayı... Bol bol dinlen ve ıhlamur gibi sıcak içecekler iç... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Anneden ayrılmak zor demişsin ya, ay canım ya Allah kavuştursun inşallah çabucak mezun olursun yıllar su gibi geçiyor. Geçmiş olsun Yurdagül güzel tavsiyelerde bulunmuş zaten, ben de çok bilinen bir şey diyeceğim. Ihlamur:)bol bol su da iç vaktiyle doktor demişti boğazdaki bakteriler vs. temizler, silip süpürürmüş.

    YanıtlaSil
  4. Boğaz ağrısına bir şey iyi geliyor mu merak ediyorum bazen, benimki geçmiyor yahu, o geçse burnum nöbeti devralıyor sözleşmiş gibi, okula bir rulo tuvalet kağıdıyla gidiyorum artık anca paklıyor :D

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun tatlım. Zencefilli limonlu çay iç birebirdir. Ve ah bu yurt sıkıntıları.. Çok moral bozucu ama zamanla her şey rayına oturur. Topla kitaplarını kütüphanelerde çalış. Hiçbir şeyin canını sıkmasına izin verme. Ve gülümseeee :) Kocaman kucaklıyorum seni :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) bende seni kocaman ama kocaman öpücükler yolluyorum :)

      Sil
  6. Adaçayı kullanıyorum ben benim kızlara. Bayağı da iyi geliyor. Kendine dikkat et Savaşçı Kuzum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacımm ya :)
      Zaten bugünlerde hep rezene çayı yeşil çay ıhlamur naneli limon kuş burnu iciyorim ya

      Sil
  7. Merhaba, blog linkimi degistirdigim icin okuma listenizde gozukmuyor su an blogum, yeni link benbugunlerde.blogspot.com.tr once takipten cikarip sonra tekrar takip ederseniz eski haline donmus olacak yani okuma listenizde gozukuyor olacagim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. iyisin dı mı şımdı :)

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.