3 Ekim 2016 Pazartesi

Yapamam....

Aşık olmak için kendimi çok hazır hissediyordum. Ama hazır değilmişim onu anladım. 
Aşık olmak için her şeyi unutmam gerekir sandım. Elveda ettim geçmişime ...
Yenildim ,teslim olamıyorum aşka karşı hep karşı çıkıyorum bedenim sanki sen hiç kimseyi sevemezsin diye programlanmış gibi...
Red ediyorum herkesi. Kolay sanıyorlar sevgiyi, hoşlanmayı... Bir görüyorlar sonra konuşmak istiyorlar. Ben karşımdaki insanın benim sırf dış görünüşüm için sevmesini, hoşlanmasını istemem benim kalbimi, huyunu sevmesini isterim...
Üniversite gençliği başka kız olsun yeter diye bakıyorlar. Yazıklar olsun ki temiz kalpli insanlara kötü gözle bakan pisliklere...
Üniversite dediğin eş , hayat arkadaşı zamanıdır. Eğlenme, oynaşma zamanı değildir.. 
Bugün öyle kızlar gordum ki kendimden utandım. Anneleri babaları ne umutla buraya göndermişti oysa ki Allah ıslah etsin...
Nur A.


26 yorum:

  1. O kızlar bence aşk için değil eğlenmek için vakitlerini harcıyorlar. Sense kendini aşka kapatma ama çokta kafaya takma. Eğer zaten senin anlına yazılmışsa döner dolaşır bulur seni. Bazılarının hemen bazılarının zamanla..

    YanıtlaSil
  2. Her tür insan vardır üniversite ortamında 😃 çok görmemelisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.. ama görmemek mümkün değil

      Sil
  3. Herkes kendinden mesul... O sebeple çok taklıma... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bence de kendi yoluna bak.Başkalarına bakarsan tökezler düşersin.Doğru bildiğin yolda devam et canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben başlarını su şekilde bakarım ben buraya gelmissem bir amacım vardır onlarda yabanci yerde annesi babasini dusunurum ...

      Sil
  5. Evli evine köylü köyüne hesabı.. .

    YanıtlaSil
  6. Oyle kızlar varki insan korkuyor malesef boşver sen onlara bakma sen doğru olanı yapıyorsun

    YanıtlaSil
  7. İyi olan ile kötü olanı ayırt edebiliyor olman bile güzel canım. Her yerde olduğu gibi üniversitede de her çeşit kız-erkekle karşılaşacaksın. Ama kendi yolundan, doğrundan dönmediğin sürece, o doğru kişi de seni bulacak merak etme. Sadece bu işler gerçekten aceleye gelmez.
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok haklisiniz çok şükür kendimi bilen biriyim :)

      Sil
  8. Universite aslinda hayli zor bir ortam.. buyudugumuz cevreden oldukca farkli olarak yani.. ama senin bunu gozlemlemis olman cok hos bence, sevgiler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. ben bulunduğum her yeri gözlemlerim hep bir merak ederim..

      Sil
  9. Üniversite hayatı oynaşmak, fingirdeşmek için değil kesinlikle. Ekmeğini kazanmak, kimseye buna koca dahil hatta özellikle kocaya muhtaç olmamak, kimsenin eline bakmamak içindir. Hele bir bitsin 4 yıl, acele etme. Daha çok gençsin. Genellikle gençken evlenenler sonradan pişman oluyor çünkü tanıdıklarını sandıkları genç çocuk sonradan tanımadıkları bambaşka biri oluyor, kimse evlenmeden önce gerçek kişiliğini göstermiyor. Bence önce okulu bitir, diplomanı al, - üstelik seninki GERÇEK olacak bazıların ki gibi sahte değil:)))sonra düşünürsün daha olgunlaşmış olursun ay çenem düştüüüüüüüüüü:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ablam ne güzel de konusmussun sen öyle :)
      Çok haklisin

      Sil
  10. Üniversitede aile baskısından bunalan kızlar, ortamı fırsat bilip kabak çiçeği gibi açılıyorlar. Ne pişmanlıklarla karşılaştım, ne hikayelere tanık oldum. Mutlaka ilişki olacak ama seçici olunmalı. Kişinin prensipleri ve kendine saygısı olmalı.

    YanıtlaSil
  11. :) aşk ucuzlamış diyosooon :)

    YanıtlaSil
  12. Sen olup bitene verilecek en güzel cevapla bitirmişsin yazını zaten. Aşk sevgi bunlar daha şurda okul başlayalı ne oldu bu kadar basit ucuz şeyler değil ki. önünüz de çok güzel yıllarınız var dolu dolu güzel dostluklar kurarak yaşayın 2 günlük anlık şeylerle değil.
    Hadiii herkes de bir anne baba karışır bak başına sardın bizleri takipdeyiz ona göre :)))
    Güzellikler için de ol canım benim.Öncelikle gelecek de kimseye muhtaç olmayacak şekilde eğitimi ön planda tutun az emek vermediniz buralara gelebilmek için.
    Öptüm kızımı kocaman:)

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.