8 Ekim 2016 Cumartesi

Yorucu Bir Hafta

Yorucu bir haftanında sonuna geldik. Üniversite hayatının  bu kadar yorucu olduğunu bilmezdim. Bugün 3.haftam ne de çabuk geçiyor günler öyle  dersler tam anlamıyla başlayınca bizde mecbur kendimizi derslere verdik. 
Bir arkadaşımla birlikte okul çıkış saatlerinde kütüphane kalmaya karar verdik. 


Birbirimize anlamadığımız konuları ve soruları anlatıyoruz gayet iyi geliyor şimdiden derslere sarılmasam sonradan zorlanırım diye düşünüp başladım.
Dün bir abla gordum 6.senesi bu sene şok oldum soruyorum ona neden 2 sene uzattın diye o çok zor olduğunu ve derslerine ağırlık vermediğini söyledi ne diyeceğimi bilemedim onun gibi olmamak için derslerime daha fazla önem vermeye çalışıyorum. 
Okulda bisiklet , dağcılık ve Japon kültürü  topluluklarına katıldım eğlenceli olur diye düşünüyorum haftaya başlayacak hayırlısı artık.
Geçenlerde alışverişe ( öğrencinin gideceği en ucuz market tabiki de Bim) gittim ihtiyaçlarımı almak için orada çok güzel bir losyon gordum 3 gündür kullanıyorum baya iyi geliyor.
Annemi özledim mi ne hep onunla konuşunca annemi isterim diye ağlıyorum sanki. Her akşam görüntülü konuşuyoruz çok yorulduğunu söyler. Ben yemek kötü olsa bile iyi derim üzülmesin diye her gün sorar paran var mı diye üzülmeyin diye vsr derim. O da özlemiş beni anem ya bi bilsen seni ne kadar cok sevdiğimi.....
Tanımadığım biri kişisel instagramımda mesaj attı sayfamda özgürlük savasşcısı yazdığı için şu soruyu sordu durup dururken
+ Özgürlüğün için savaşır mısın ?
-E yani özgürlük göreceli bir kavram hani sen ne çeşit özgürlük isteğine bağlı. Güney doğu bölgesinde yaşıyorum orada özgürlük denen kavram kadın ve kızlar için imkansız gibi bir şey ben kadınların kızların özgürlüğü ve okuması için savaşan bir Savaşçısıyim blog yazısı yazıyorum özgürlük Savaşçısı diye.
+ 👏👏👏(Emoji ile alkışlandı beni)
Alıştım gibi buralara, insanlarına.. 
Bakalım yarın beni neler bekleyecek. Kendinize iyi bakın blog ailem
Blog instagram: ozgurluksavasci 
Kişisel instagram: nurkaanur 
Nur A.


18 yorum:

  1. Seni son yazımda mimledim :)Tek kız sensin mimde :)

    YanıtlaSil
  2. Bu losyonu ablam da kullanıyor ve pek memnundu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A ne güzel gerçekten cok güzel ya fiyatıda baya bir uygun :)

      Sil
  3. Evden uzakta... Olacak bunlar. Kendi başımıza losyonlar filan da buluyoruz :)))))

    YanıtlaSil
  4. Sen bu çalışkanlıkla yaparsın bence, istediğin bölüme geçersin;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. İstedikten sonra herşeyi başaracağına inanıyorum ben Nur. Yürüdüğün Özgürlük yolunda savaşını hiç bırakma. Ben de alkışlıyorum seni 👏👏👏. Bu ara da geç te olsa görevimi yerine getirdim ve mimi yaptım 😊. Tekrar teşekkür ederim mim için ve okumak istersen beklerim bloğuma 😄. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) hemen bakıyorum :)

      Sil
  6. Merhaba,

    Üniversite yaşamı zordur ama eğlencelidir. Katıldığınız topluluklar umarım size iyi gelir. Eğitim hayatınızda başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin
      İnşallah teşekkür ederim :)

      Sil
  7. heeey girdiğin gruplara sevindiim iyi her şey yolunda. bim çok severim ya çok ucuz ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa . Kesinlikle ya bim de hayat var :)))

      Sil
  8. Senin mim'ledim bloguma bakabilirsin. :)

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.