6 Kasım 2016 Pazar

Bir mucize olsun

Kalben yazıyorum  şuan aslında  hep içten  yazarım  fakat bu sefer  ki içtenliğim farklı.
Küçük  bir  mucize  olsun istiyorum artık  ufakta olsa bir mucize ...
Inanmak istiyorum mucize denen şeye. .
Umutlanmak , heyecanlanmak belki de yapmadığım şeyleri  yapmak ama bunun için ufakta olsa bir mucize gerekiyor ..
Mucize denen şey gözlerimizi kapatıp açsak  gerçekleşir  mi ?
Yoksa daha fazla şey mi yapmak  gerekir. Dost edinmek, dolaşmak, sukretmek mucize  mi ?
Ah belkide mucize denen  şey  çok çok çok çok  uzaklarda....
Mucize  her kapıyı çalar mı çalsa  bile  bana mı  denk gelmedi?
Bir mucizeye  kapılıp  gitmek istiyorum ama o mucize  geçici  olmasın  korkmadan tutunabileceğim bir şey  olsun. ..
O mucize  gözlerimindeki  parlaklığın sebebi olsun...
Iyi mucizeli  günler. ..

24 yorum:

  1. Belki de mucize çok yakında ve gözlerini açman gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Belki de başka bir mucizeye kapılmak istiyorsun :)

    YanıtlaSil
  3. Eğer bu kuşkuların nasıl da boşa çıkacağı bir şey olmasaydı mucize denir miydi ona zaten. Hiç beklenmedik, hiç akla gelmedik, gelmeyecek, nerede ne zaman bilinmeyen; ama sıkça, her gün, her an olmasa da hatta bazı hayatlarda hiç olmasa bile kimininkinde birkaç kez olan şey mucize.

    Neden olmasın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Mucizeler sürprizlerle doludur ve ben o mucizeyi bekliyorum ansızın olsun habersiz olsun

      Sil
  4. Hayatın kendisi bir mucize değil mi zaten? Umarım beklediğimiz mucize bir an önce sizi bulsun :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkide hayat mucizenin kendisi ve sürprizlerle doludur..

      Sil
  5. Belki küçük mucizelerin farkında degılsindir ☺ ben de bloguma beklerimokuugit.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkide ah evet gelelim bakalım bloguna :)

      Sil
  6. İnşallah istediğin mucize olur, ben de istiyorum kendimden çok ülkem için istiyorum. :(

    YanıtlaSil
  7. Mucize denilen bir şey yok ya da hayatın kendisi zaten mucizelerle dolu... Aradığın belki de çok yakınlarındadır hatta muhtemelen sendedir :) Aradığın o mucizeyi bulman dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah inşallah :) çok amin bulurum o mucizeyi :)

      Sil
  8. instada okumuştum söleseneee nası bi mucize olsuuun bi de baksan yaaa bikaç gün önce "yurt özlemi" adlı yazı yazmıştımdı. sen de yurt anılarını yazsana yaaa :) vizeler de iyidir umarıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak da olsa bir mucize böyle ufak olsun hayatım I mucize ile renklensin istiyorum.
      Hemen bakıyorum :))

      Sil
  9. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. bence mucizeler insanin kapisini bir kez caliyor.. umarim seninkisini caldiginda farkinda olur ve tadini cikarirsin.. ben benim mucizemi bulmusum gibi hissediyorum.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim mucizem belkide cok uzaklarda aramam gerek

      Sil
  11. Her yeni güne gözlerin açman bir mucize değil midir? Şu kadar dostun sana böylegüzel yorumlar yapması nasıl bir mucize acaba? Hayatını renklendiren küçük mucizelere merhaba de sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle rn büyük mucizem blog ve sizler oldunuz içimi dökecek yer buldum cok şükur :)

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.