26 Kasım 2016 Cumartesi

Sonunda Yaptım

Şu hayatta benim en sevdiğim şey belkide saclarım olmuştu 2 sene boyunca emek verdiğim kesmeye kıyamadığım saçlarımı bir annenin veya bir çocuğun mutluluk sebebi olsun diye kendi ellerimle bağışladım. Aslında bir günde karar verdiğim bir şey değil aylarca hatta yıllarca düşündüğüm tek şeydi. Ve bunu gerçekleştirmek için uygun bir yer ve zaman arıyordum sonunda buldum. Saçlarımı bağışladığım gün herkes benim cesaretime şaşırdı herkes bilirdi saçlarımı ne kadar sevdiğimi ve ardı ardına kesilmeyen mesajlar arkadaşlarım instigram snaplarinde ve profillerinde kestiğim saçı paylaştılar ve altlarına çok güzel şeyler yazdılar. büyük bir fedakarlık yaptığımı düşündüler. Helal olsun cansın sen diye şeyler söylediler ve böyle bir şey yaptığım için gerçekten mutluyum...
Artık Muz için bir şeyler yaptığımı hissettim sana armağan olsun eski dost...
İşte paylaşımlardan 2 tanesi


Herkese tavsiye ederimmm çünkü dünyanın en mutlu insanı siz oluyorsunuz :)
Sağlıcakla kalın 
Nur A.


28 yorum:

  1. Çok beğendim yaklaşımını, tutumunu. Duyarlı, insanca.

    YanıtlaSil
  2. Aaa! Tebrik ediyorum Nur'cuğum, ne kadar hoş bir fedakarlık, nasılsa yine uzarlar kökü sende:)))ayrıca hafiflemiş, ferahlamışsındır, yıkaması, taraması, bakması da daha kolay olur kısa saçın. Güle güle kullan:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :). Kesinlikle bir hafiflik var 80 cm den 38 cm inen bir hafiflik tarzından :)

      Sil
  3. Güzel yürekli kız :) Ne güzel şey yapmışsın öyle :) Benim saçımın arkası 3 numara kısa olduğu için etkinliğe katılamayacağım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :). Gönülce o insanların yanında olalım yeter :)

      Sil
  4. oleeeey yaaaaa bunu bloguma koycam heyoooooo iyi insan güzel insan tatlı insan şirin aileee :) instada görmüştüm nerde fotosu diyodum. kısa saçlı fotonu da koy instaya diğer hesabısınaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim :))) kişisel instagram koydum bi de diğerine atarim :))

      Sil
  5. Sabırla sevgiyle büyüttüğün saçların ..ama çok güzel bir şey yapmışsın kiiii! Gözlerim doldu.

    YanıtlaSil
  6. Çok cesurca ve güzel bir hareket, tebrik ederim sen. ^,^

    YanıtlaSil
  7. Gercektwn takdir edilecek alkislanacak bir davranis.

    YanıtlaSil
  8. Bravo diyorum bu güzel harekete.

    YanıtlaSil
  9. Opuyorum tatlı tanaklarindan tebrikler.
    Gecen yil lösev peruk kabul etmedi yapistiricisi cocuklara dokunuyor diye merak ettim kendilerine de sordunuz mu
    Pek cok kisi bisa kesmisti. Hafta sonu gelon kizimin yakin arkadasi da kisacik kestirip perugu iyi bur yerde yaptirip arkadasi aracılığı ile yollamis cabalar super ama ins bosa cikmaz belki yetiskinler icin kullanilacaktir😘❤
    Canim arkadasin bana bir merhaba biraksin hemen donerim linki tiklayamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacımm benim :)
      Ah peki derim :)

      Sil
  10. Ne güzel bir şey yapmışsın Nur ^^ Saçlarını bu kadar severken kesmen çok cesaret istemiş olmalı :D

    YanıtlaSil
  11. Duygulandım ya, helal olsun Özgürlük Savaşçısı.

    YanıtlaSil
  12. Bağışlanan saç olunca ne de güzel tepkiler almışsındır kııızzz:DDD

    YanıtlaSil
  13. merhaba blogumu yeni açtım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  14. Benimde saçlarım upuzundur şuan görünce bende yapmak istedim. Cesaretin, duyarlılığın için kutluyorum seni. Böyle bir amaç uğruna böyle bir fedakarlık yapman gerçekten göz yaşartıcı. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.