5 Şubat 2017 Pazar

05.02.1998

Her insanın bir doğuş bi de ölüm tarihi vardır. Bugün de benim dünyaya merhaba dediğim gün yani doğduğum gün...
Annem bugün beni kollarına almak için sabırsızca beklediğini söylüyordu ilk çocuğu tek kızı dünyaya geliyordu bugün. Minicik anne karnından dünyaya doğru ilerliyordum belki de en merak ettiğim sabırsızlıkla beklediğim yer dünya ... 9 aylık yolculuğum bugün son buluyordu..
Belki de babam da beni bekliyordu  heyecanlanmış mıdır acaba ben geliyorum diye ? Hep merak etmişimdir ama soracak kadar samimiyetim yoktu.
Annem sen kısmetinle geldin der hep. Annem bana hamile kaldığı zaman babam iş bulmuş. Doğduğum gün babam ilk telefonunu almış der.
Eğer bu yaşadığım şeyleri önceden bana haber verseydiler acaba dünyaya gelmek istermiydim diye soruyorum kendime kısa süre düşündükten sonra;
İsterdim ne olursa olsun isterdim. Dünyada hep kötü şeyler yaşanmıyor mutluluk denen bir kavram ve ben bu kavram ile yetinmeyi biliyorum. Özgürlük kavramını da artık biliyorum. Gözlerimi bu dünyaya kapatana kadar kadınlar ve kızlar için savaşacağıma ant içmiş olaraktan
" iyi ki doğdum canım kendim" 
Diyorum..
Nur A.

16 yorum:

  1. ayyy biriciiik baksana instana da yazdım yeni blog demişsin de mi başka blogun mu olcak. ayy hep şeker mutlu yaşaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey çok teşekkür ederim dipi dpi hayır yanlış yazdım olsa gerek yeni yazım diyecektim inşallah her sene sizinle birlikte girmek nasip olur :)

      Sil
  2. Mutlu, sağlıklı nice yaşlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım sizli sene olur inşallah yine yalnız bırakmadınız :)

      Sil
  3. Nice mutlu yillar dilerim 🎂🎂🎂

    YanıtlaSil
  4. Demek kova burcusun :)) Dahiler burcu derler :)) Sağlıklı ve mutlu mutlu yılların olsun canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :))) evet kova burcuyum burcunun hemen hemen bütün özelliklerini taşıyorum dahillik hariç ❤❤😘 :)

      Sil
  5. İyi ki doğmuşsun.. 5 şubatta doğan bi arkadaşım var, severim kendisini çok.. seni ve yazılarını (bazı sebeplerden blogdan uzak kaldığımdan son dönemlerde pek takip edemesem de) da seviyorum..
    Nice güzel yaşların olsun!
    LuNa'dan sağlık ve sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Biraz geç oldu ama ❤❤

      Sil
  6. Biraz geç oldu ama yine de mutlu yillar dilerim 😊

    YanıtlaSil
  7. Aaa ben bu yayınını kaçırmışım:((geç de olsa doğum günün kutlu olsun canım, nice nice yıllara, bak ne güzel kısmetinle gelmişsin, sağlıkla, mutlulukla, yeni yaşın uğurlu olsun:) sahi demişsin ya bu dünyaya gelmek ister misin diye sorsalar diye...bak sayfamda tam bu soruyla ilgili bir film var, (Şahane Hayat) onu izleyebilirsen izle filmini yani...o zaman bir daha bu soruyu sormayacaksın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacim hemen bakıyorum :) ❤❤❤

      Sil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.