17 Mart 2017 Cuma

Habersiz Karşılıksız

Yazıyorum tekrardan hatta şuan şimdi. Bütün olumsuzluklar karşısında zamana sığınarak yazıyorum. Zamanın sunduğu yeni hayatların,yeni başlangıçların ve verdiği yeni herşeye sığınıyorum. Şükrediyorum. Şükrediyorum çünkü zamanın verdiği sabır ile ayaktayım.
3.5 senedir gidipte dönüşü olmayan biri için yas içindeyim. Zamanki sabır vererek her geçen gün içimdeki haykırışları bastırdı,dururdu. Özgürlüğümü verdi....
Ve ben bugün tekrardan doğdum. Nasıl da unutmuşum sevmeyi tekrardan hatırlamaya başladım. Tekrardan kalbimin biri için attığını duydum. Belki de habersizdi zaman olandan tıpkı onun gibi. Ve ben ki tekrardan öğrendim sevmeyi fakat sessiz, habersiz ve karşılıksız....

8 yorum:

  1. Beklemeyi çok seviyoruz bu çok belli. En samimi duyguya ev sahipliği yapar beklemek bu yüzden insan yorulmamalı.

    YanıtlaSil
  2. Yürek bu. Nerede, ne zaman, kime çarpar; çarpılır belli olmaz :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Hele bu yıllar sonra tekrar atmaya baslamissa eger

      Sil
  3. Sevmeye başlamak bile büyük bir adım karşılanır bir gün illa ki:)) güzellikler seninle olsun kuzum öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Yeniden hayırlı başlangıçlar olsun inşallah. Giden ne şekilde gitti bilmiyorum ama gidene dur denilmez onu biliyorum. Ölümse Allah'ın emri elden bir şey gelmez. Başka türlüyse zaten dur dememeli. "dildennagmeler.blogspot.com"

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.