1 Temmuz 2017 Cumartesi

Bakalım Bakalım

Herkese kocaman merhaba diyorum!!
Eskisi gibi yazmadığımı  fark ettikten sonra hemen kendi kendime aman Allah'ım benim bir blogum var ve acilen yazmam gerek dedim. Yazmak için yazıyor olabilirim  şuan ama   olsundu diyoruz.
Blogumun 1 yılını  doldurmak üzereyim. Ben buraya uğramadan önce  içine kapanık  her şeye ağlayan zırlayan biriydim.  Burası benim dönüm noktam oldu diyebilirim. Burada  bir seyler anlattıkça yazdıkça  rahatlamaya başladım. Buraya    aşırı  duygu yüklü geldim ki kendim bile aşamam sandım.  Ama bugün yine bakıyorum ki vay be Nur sen neleri aşmışsın diyorum. Duygularımı eskisi belli etmemeye çalışıyorum. Evet kendime olan sözleri tutmuş gibiyim. Eskiden duygusal bir olay karşılaşınca ilk ağlayan  ben olurdum. Fakat şimdi öyle  değil ne kadar güçlü  olduğumu  keşfettim. Ailem  tarafımdan (baba) cok inciltildim onları aştım  sayılır ve aşmaya devam edeceğim.


Geçen sene üniversite  kazandım. Orası  bana çok şey kazandırdı iyi kötü. Hiç mi hata yapmadım  orada,  elbette yaptım büyük veya küçük  hattalarımla doğru seçeneği buldum. Üniversite  bana ait olan hayatımı, özgürlüğümü verdi. Özgürlüğün  sadece gezmek dolaşmak  olmadığı anladım. Adımın  hakkını verebilecek düzeye gelmemi sağladı. Evet ben bir Özgürlük Savaşçısıyım, savaşçı  olmayı küçük  kimsesiz çocuklara yardım ederek öğrendim. Belki de başımımdan bu kadar ağır  olaylar gecmeseydi ne ben kimsesiz çocuklara yardım  ederdim  ne de savaşçı  olurdum.... 
Hakkımı kimse yedirmemeyi öğrendim. Eşitlik, hak, adalet aradım. Hepsini bir arada ve her daim bulamasam da kendim tarafımdan sağlamaya çalıştım.
Ablalık yetkimi tek ailem  içinde  olmadığını anladım. ( yaklaşık  bir buçuk yıldır 5 çocuğa  ablalık yapmayı öğrendim)
Bakalım  bakalım hayat bana daha neler öğretecek  !!!

6 yorum:

  1. Bir çok şey öğrenmişsin ne mutlu sana... Daha yolun başı, öğreneceğin daha çok şey olacak... Hayat yolunda başarılar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Nur'cuğum, geçen süre içinde ne kadar güzel şeyler başarmışsın, beş çocuğa ablalık herkesin harcı değildir. Bir taneye bile bakamıyorlar. :)Tebrik ediyorum, devam. :)))) Bloğuna dönmene çok sevindim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablaaaaa ki .
      Teşekkür ederim. Sizler hep destek oldunuz sizler sayesinizde:)

      Sil
  3. hayatın karşına hep güzel şeyler çıkarması dileklerimle :)
    zorluklar ileriye devam edebilmek için birer sınav herşeyin başı iyi niyet ve vicdan.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Minik Ailem
Sizin bana yaptığınız her yorum düşünce benim için çok önemli :)
Sevgi ve saygılarımla
Nur A.